Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op

Bedankje voor opa en oma zorgenkind

Mijn schoonouders hebben het afgelopen jaar kind elke week naar de logopedie gebracht. Dat is nu bijna ten einde en ik wil ze graag bedanken. Alleen weet ik niet waarmee: schoonmoeder is allergisch voor bloemen en heeft diabetes, schoonvader rookt en drinkt niet meer, ze gaan niet graag uit (eten). Schoonmoeder zit ook nogal fors aan de bloedverdunners en prednison, dus vele aardigheidjes kan je zo al wegstrepen. Als beloning voor het afronden van de logopedie gaan ze met kind een dagje uit en misschien dat ik daar wat bij kan bedenken maar ik kom ook maar niet op een aardig idee.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fransien

Fransien

08-02-2013 om 10:37

Taart?

Ook voor mensen met diabetes kun je een taart bakken, gewoon opletten met de zoetstoffen, er zijn online vast wel recepten te vinden.
Een ander idee is een mooie grote foto op linnen van hun kleinkinderen, of hun oude trouwfoto bij een fotograaf laten vergroten (retoucheren) en op linnen of zoiets zetten. Verder is een dagje naar de dierentuin voor onze opa en oma echt een tractatie, maar met een allergie voor bloemen zou dat wel eens een minder goed idee kunnen zijn.
Misschien kun je hier iets mee.

Mooie foto?

Van kleinkind, ingelijst of op canvas? Tekening door je kind in een mooi lijstje?

Karmijn

Karmijn

08-02-2013 om 10:50

Schilderij van kind

Misschien een leuk idee om je kind een schilderijtje te laten maken van acrylverf? Op zo'n doek van de Blokker of zo? Hier vonden opa en oma dat heel leuk.
En als ouders is het misschien leuk om daarbij een uitje te geven. Mijn ouders zouden blij zijn met kaartjes voor een museum. Mijn schoonouders zouden het heel fijn vinden om een dagje sauna te krijgen. Ik zelf zou dolblij zijn met kaartjes voor een voorstelling of een film. Net wat er bij diegene past.
Je zou ook kunnen denken aan een tijdschrift abonnement, of een etentje thuis, waarbij je een cateraar laat komen met lekkers.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.