Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
24-06-2013 om 17:13
Onze zoon met pdd-nos en adhd gaat binnenkort zijn 1e jaar afsluiten op de middelbare school. Hij is boven verwachting goed door het jaar heen gekomen. Hij had een goede mentor, maar ook andere docenten hebben hem goed begrepen en begeleid. Hij heeft super goede cijfers gehaald en mag zonder enig probleem door naar 2 gym.
Eigenlijk zou ik zijn mentor en de brugklascoördinator wel willen bedanken voor hun begeleiding, maar daarmee doe ik misschien ook andere docenten tekort. Wat zouden jullie doen? Een kaart en iets van chocola voor de mentor? Of een kaart gericht aan alle docenten...maar of die terecht komt in die grote school. Of iets naar de coördinator met het verzoek ook onze welgemeende dank door te geven aan haar collega's?
Wat is wijsheid?
24-06-2013 om 17:17
Mailtje?
Je kunt ook een mailtje naar alle docenten sturen. Dan weet je zeker dat het bij iedereen aankomt.
24-06-2013 om 18:03
Yep
Wat fijn trouwens dat het zo goed gaat. Super.
Ik zou een mailtje naar de mentor doen, een cc naar de jaarcoordinator of hoe die ook heet. En dan vragen of hij het wil doorsturen naar de collega's.
Maar dat is dan vanuit de organisatie van de school van mijn zoon geredeneerd.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.