Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

ZZP-er met VAR

Helaas word ik per 1 september werkloos. Bedrijf stopt ermee. Nu ben ik aan het rondkijken naar vacatures, maar ik zie dat er alleen maar vacatures zijn voor zzp-er met var-verklaring. Ik heb eigenlijk geen zin om zzp-er te worden en over de var-verklaring hoor ik alleen maar waarschuwingen: niet doen.
Heeft iemand goede ervaringen met werken als zpp-er met var-verklaring?

Tsjor

zzp'er

zzp'er

22-08-2014 om 15:53

Ik ben zo'n zzp'er