Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

sinas

sinas

03-11-2012 om 14:16

Zorgverzekering met hoge vergoeding tandarts e.d.

Ik denk dat er komend jaar het nodige aan mijn gebit moet gaan gebeuren, sommige stukken zijn niet al te best meer. Zit nu bij FBTO en max vergoeding van de tandartsmodule daar is 800 euro. Dat vind ik niet zo veel. Ik denk er dus over, als de rest van FBTO wel goed blijft, man en kinderen daar te laten en zelf voor 1 of 2 jaar, afhankelijk van hoe lang en hoe snel alles weer in orde is, over te stappen naar een andere die meer vergoedt. Heeft iemand een tip?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Astrid

Astrid

03-11-2012 om 14:22

Maar

Als je een hele hoge aanvullende tandartsverzekering wilt moet je dan niet een verklaring inleveren van je tandarts dat er niets zit aan te komen?

Verder: wordt alles wel vergoed en kun je niet nu al wat laten doen?

sinas

sinas

03-11-2012 om 16:25

Niet altijd

er zijn ook verzekeringen waar je zonder voorselectie binnenkomt. Voor dit jaar zit ik al over mijn max, ik had maar tot 400 euro. Daarom had ik eerst bij FBTO gekeken, omdat je daar per maand je modules kan wijzigen. Daar dan wel een wachttijd van 6 maanden. En dan max 800. Waarmee ik me afvraag of dat voldoende is.

Fiorucci

Fiorucci

03-11-2012 om 21:33

Maar...

Is het urgent? Bij mijn man moest ook het nodige gebeuren, en in overleg met de tandarts is dat over een jaar of drie uitgesmeerd. Er zijn overigens wel verzekeringen waar de vergoedingen kunnen oplopen tot 1500 of 2000 euro per jaar.

sinas

sinas

03-11-2012 om 21:42

Weet ik nog niet

er rommelt wat, heb nog niet kontakt gehad met de tandarts, juist omdat ik al over de vergoeding heen zit, heb het geld nu gewoon niet.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.