Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

gebelde

gebelde

14-11-2014 om 15:45

wordt steeds gebeld

Ik wordt nu al 3 dagen gebeld met eerst een ander 0039 nummer en nu 2 dagen met nummer: 00390118316066 uit Italië. Ik heb niet opgenomen, maar even op de nummers gegoogled.
Blijken oplichters te zijn.

Zijn er anderen die ook met deze en andere nummers uit Italië gebeld worden? Is er een manier om dit te stoppen? Blokkeren ofzo?

ophangen

wij worden ook vaak gebeld. Als je opneemt hoor je veel achtergrond geluiden en in heel slecht engels wordt gevraagd of ik blablabla ben. Ik hang direct op. Tegenwoordig hang ik direct op zodra ik de achtergrond geluiden hoor.

gebelde

gebelde

16-11-2014 om 17:29

bel-me-niet-register

ik heb gegoogled op beide nummers. Het schijnt een callcenter te zijn in Italie die op zeer agressieve manier wijn, olijfolie e.d. probeert te verkopen….Ze hebben voorgaande jaren flink huisgehouden in Duitsland. Sommige mensen schijnen echt jarenlang gestalked te zijn. Als ik de reacties zo lees, op zeer agressieve manier.
Ik laat de telefoon maar overgaan (ben inmiddels al 4 keer gebeld in een week tijd). Het gekke is wel dat we aangemeld zijn bij het bel-me-niet-register. Maar dat schijnt dan niet te gelden voor lui die vanuit het buitenland bellen.

Ik vraag me af of er mensen zijn die ook met dit nummer regelmatig gebeld worden
Ik denk dat ik mijn provider eens ga bellen met het verzoek de nummers te blokkeren….

Annet

Annet

16-11-2014 om 19:46

Je kunt ook de hoorn ernaast leggen

Oftewel niet reageren en de belminuten laten oplopen.
Als je dit een paar keer volhoudt, is het bellen snel over denk ik.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.