Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Enid

Enid

19-06-2013 om 10:40

Wie wil meedenken bij loopbaanswitch? (opleiding stervensbegeleider)


Cécile

Cécile

10-05-2014 om 18:35

Ook stomverbaasd !!

Hoi Enid en Jorinthe,

Gezien de datum is deze discussie al weer enige tijd geleden maar toch nog even een reactie van mij. Ik was aan het googelen op ''stervensbegeleiding'' met het doel om een geschikte opleiding te vinden en wat kom ik tegen?! Het verhaal/de vraag van Enid. Ik was, net als jij Jorinthe, echt stomverbaasd want dat zou ook mijn verhaal kunnen zijn !!! Hebben jullie inmiddels al stappen ondernomen? Ik lees het graag!

Groeten, Cécile

Anna

Anna

09-10-2014 om 14:48

Enid, Jorinthe, Ceciel,

Inmiddels een jaartje verder, maar jullie vraag is ook mijn vraag!
Het zou fijn zijn om hierover van gedachten te wisselen, wat zijn de mogelijkheden? Kunnen we er op een andere manier naar kijken? Ideeen uitwisselen? Kennis overdragen? Kunnen we samenwerken?
Ik hoor graag hoe het jullie vergaan is het afgelopen jaar m.b.t tot de vraagstelling!
Groetjes

LL.

LL.

10-10-2014 om 10:07

Ik ook!

Ik heb dezelfde vragen als jullie! Wie van jullie wil een keer van gedachten wisselen? Zelf woon ik in regio Utrecht. Ik volg overigens NIS opleiding en heb verpl.k. achtergrond. Maar niet meer praktiserend en niet meer geregistreerd/ bevoegd (helaas..). En ik werk nu , naast betaalde baan, als vrijwilliger (bij mensen thuis), maar zoek ook naar een vorm om mijn kennis en ervaringen ook in te kunnen zetten op een andere manier.

Groet!

Esther

Esther

11-11-2014 om 21:39

Afstudeeropdracht

Hallo,

Voor mijn studie als Psychosociaal hulpverlener wil ik mijn scriptie en onderzoek doen in het werkveld Stervensbegeleiding.
Ik ben heel benieuwd op welke manier de schrijvers van deze discussie verwikkeld/ werkzaam zijn in dit gebied.

Misschien zien jullie hiaten in dit werkveld, hebben jullie tips voor een onderzoek, of willen jullie je ervaring met me delen.
Ik zou het leuk vinden om hierover met jullie in contact te komen.

Hartelijke groeten,
Esther

Hallo Enid, Jorinthe, Ceciel, LL en Anna

Inmiddels alweer een halfjaar verder, zijn jullie inmiddels met elkaar in contact gekomen?
Ook ik zou het fijn vinden om gedachten hierover uit te wisselen, omdat ik met dezelfde vragen zit.
Ik hoop op een reactie.
Vriendelijke groeten,

Twinkie

Twinkie

14-06-2015 om 12:32

Nieuwsgierig...

Hoi allen,

Met belangstelling deze topic gelezen. Inmiddels enige tijd verder, hoe is nu de stand van zaken? Ben zelf bijna klaar met de opleiding tot uitvaartbegeleider en denk er over na om de opleiding tot stervensbegeleiding te gaan doen...

Hoop graag een reactie terug te horen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.