Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Sinbads vrouw

Sinbads vrouw

05-11-2017 om 20:27

Waar vacature plaatsen?

Afgelopen woensdag kwam de begeleidster van mijn schoonvader met de mededeling dat ze stopt. Dus moet ik op zoek naar een nieuwe hulp.

Nu heb ik al een vacature geplaatst bij de nationale hulpgids, iemand nog een idee voor het plaatsen van die vacature?

Hanny61

Hanny61

06-11-2017 om 00:15

Plaatselijke supermarkt

Op het prikbord? In de regionale krant?

Sanne

Sanne

06-11-2017 om 05:57

online

Via internet heb je meerdere opties, bijv. Marktplaat en ikzoekhuishoudelijkehulp.nl. Met die laatste heb. Ik ervaring. EUR 12,50 p.u. Goedkoper dan bijv. Homeworks. Maar als je googlet zie je meer opties, bijv. Ook hulpstudent(als je denk ik in (de buurt van) een studentenstad woont).

"Rondbazuinen/rondvragen" in de buurt kan ook helpen.

Anita

Anita

06-11-2017 om 09:50

wat ik laatst zag

Ik zag laatst dat iemand gewoon een duidelijk leesbaar a4-tje op het raam had geplakt met 'huishoudelijke hulp gezocht'. Ik vond het wel simpel en doeltreffend, je treft zo makkelijk iemand uit de omgeving. Of zou het, nu ik het zo typ, ook ongure types aantrekken? Dat zou toch niet, dat kan natuurlijk altijd, waar je ook maar je advertentie plaatst. (ik praat even in mezelf )

40er

40er

06-11-2017 om 12:18

Thuiszorg?

Is via de thuiszorg misschien een idee? Vervanging tijdens vakantie, mocht iemand stoppen zorgen ze voor een ander? Moet hij natuurlijk wel een indicatie voor huishoudelijke hulp hebben.

Sinbads vrouw

Sinbads vrouw

06-11-2017 om 12:39

toelichting vraag

Mijn schoonvader is inwonend bij ons en hij heeft hersenletsel. Ik zoek dus begeleiding voor de momenten dat wij niet thuis zijn en er toch toezicht moet zijn.

Je zou het dus ook een gezelschapsdame/heer kunnen noemen. Huishoudelijk werk is in principe niet nodig, hooguit een keer om samen zijn kamer te stoffen en zo.

specht

specht

06-11-2017 om 12:45

Huidige begeleidster vragen

Heb je de huidige begeleidster van je vader al gevraagd of ze een opvolger weet?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.