Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Elise

Elise

22-01-2013 om 15:15

Vitaliteit - even meedenken?

Ik werk al 11 jaar bij dit bedrijf (en daarvoor ook al ca 9 jaar elders). Universitair opgeleid, adviseurs/staffunctie, dus niet zo gek om dat langere tijd te doen in mijn functie.

Stap naar leidinggevende functie (niet hier mogelijk, baas blijft nog wel even zitten) zou in theorie kunnen, maar met 4 dg werken en work life balance voor mij op dit moment niet aan de orde.

Ik vind mijn baan nog steeds leuk en (voldoende) uitdagend, hoewel - vanzelfsprekend - minder (vaak) dan toen ik hier begon. Maar ben hier dik tevreden, ga echt nog steeds met plezier naar mijn werk, elke dag.

Mijn baas heeft in het kader van mijn beoordeling verzocht dat ik (en collega's, verschillende ook niet meer piepjong - overigens los van elkaar) op papier zetten/met de baas bespreken hoe we vitaal denken te blijven in ons werk.

Ik moet dus op papier zetten hoe ik lichamelijk, mentaal en vakinhoudelijk vitaal denk te blijven.

Moet ik binnen een paar dagen doen, maar ben te druk geweest tot nu toe om erover na te denken en heb niet zoveel inspiratie.

Wie kan een beetje meedenken en mij inspiratie geven?
M.n. op het mentale vlak. Werk/vakinhoudelijk mag ook, hoewel jullie natuurlijk niet precies weten wat ik doe, maar misschien hebben jullie ook zonder dat leuke ideeën. Fysiek is geen probleem.

NB Ik heb een tijdje geleden wel eens tegen de baas gezegd dat ik misschien wel een keer een leidinggevende positie wil gaan bekleden (op mijn vakgebied), geen haast daarmee heb en de baas vroeg dat er ook in te betrekken. Maar ik weet niet zo goed hoe? Ook daar nog suggesties?

Alvast bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Cursussen

Bedenk wat voor opleidingen leuk/nuttig zijn. Dat kan puur vakinhoudelijk zijn, maar misschien ook iets als een cursus bedrijfshulpverlening.