Werk, Recht en Geld
maan.
06-10-2017 om 16:36
Verklaring tekenen sport?
Dochter kwam met een formulier van sport thuis met het verzoek om te tekenen. Iets met verantwoordelijkheid en risico. Helaas snap ik het niet helemaal want het is in engels (niet beschikbaar in nederlands) en mijn engels is heel slecht.
Is zo'n formulier bij teamsport de gewoonte?
Knutselkei
06-10-2017 om 16:52
Eeh nee?
Hier niet in ieder geval en dochter waterpoloot... niet een v d zachtste sporten.
Triva
06-10-2017 om 17:14
maar
als dit niet in Nederland is heeft het toch geen zin om te vragen of het de gewoonte in Nederland is?
vlinder72
06-10-2017 om 18:44
Nee
Nee, dat is niet de gewoonte.
Om welke sport gaat het? En gaat het om een vereniging in Nederland?
Jan
06-10-2017 om 21:37
En anders maak je even een foto
En plaats je de link hier. Dan ben ik wel zo vriendelijk om hem even te vertalen.
maan.
07-10-2017 om 11:54
Inmiddels vertaald
Ik heb inmiddels een vertaling, kortgezegd komt erop neer dat we tekenen dat we weten dat sporten niet altijd zonder risico op blessures is en dat wij hen daarvoor niet aansprakelijk kunnen stellen. En daarnaast dat de sporter zich uiteraard aan de regels/aanwijzingen dient te houden.
Heb inmiddels al diverse artikelen gelezen waaruit blijkt dat (ook zonder tekenen) dit de reeele situatie is mbt sporten. Dus wel of niet tekenen zou geen verschil maken. Dus kan ik net zo goed tekenen zodat ze met wedstrijden kan meespelen.
Nog wel steeds apart dat het een engels formulier is.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.