Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

maan.

maan.

06-10-2017 om 16:36

Verklaring tekenen sport?

Dochter kwam met een formulier van sport thuis met het verzoek om te tekenen. Iets met verantwoordelijkheid en risico. Helaas snap ik het niet helemaal want het is in engels (niet beschikbaar in nederlands) en mijn engels is heel slecht.

Is zo'n formulier bij teamsport de gewoonte?

Eeh nee?

Hier niet in ieder geval en dochter waterpoloot... niet een v d zachtste sporten.

specht

specht

06-10-2017 om 17:00

Nee

Nooit gezien bij voetbal.
Wel bij klimpartijtjes in een klimhal,

Triva

Triva

06-10-2017 om 17:14

maar

als dit niet in Nederland is heeft het toch geen zin om te vragen of het de gewoonte in Nederland is?

Jan

Jan

06-10-2017 om 17:18

Vreemd dat her in het Engels is

Welke sport? Iets bijzonders?

vlinder72

vlinder72

06-10-2017 om 18:44

Nee

Nee, dat is niet de gewoonte.

Om welke sport gaat het? En gaat het om een vereniging in Nederland?

Jan

Jan

06-10-2017 om 21:37

En anders maak je even een foto

En plaats je de link hier. Dan ben ik wel zo vriendelijk om hem even te vertalen.

maan.

maan.

07-10-2017 om 11:54

Inmiddels vertaald

Ik heb inmiddels een vertaling, kortgezegd komt erop neer dat we tekenen dat we weten dat sporten niet altijd zonder risico op blessures is en dat wij hen daarvoor niet aansprakelijk kunnen stellen. En daarnaast dat de sporter zich uiteraard aan de regels/aanwijzingen dient te houden.

Heb inmiddels al diverse artikelen gelezen waaruit blijkt dat (ook zonder tekenen) dit de reeele situatie is mbt sporten. Dus wel of niet tekenen zou geen verschil maken. Dus kan ik net zo goed tekenen zodat ze met wedstrijden kan meespelen.

Nog wel steeds apart dat het een engels formulier is.

Jan

Jan

07-10-2017 om 14:13

Fijn dat het is opgelost

Maar ik ben nogsteeds benieuwd welke sport dit is?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.