Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Nimbo

Nimbo

17-04-2016 om 17:07

vacature verdwenen

Van de week heb ik een sollicitatiebrief gestuurd, naar mijn eigen werkgever, voor een andere locatie. Nu keek ik vandaag nog even op de site om te kijken wanneer de sluitingsdatum was....is de hele vacature van de site gehaald?!

Heel apart. Natuurlijk ga ik morgen bellen, maar ondertussen zit ik me suf te piekeren wat de reden kan zijn. Iemand een idee?

Vesper Lynd

Vesper Lynd

17-04-2016 om 17:10

Intern vervuld

Dat kan van alles zijn. Hij is al vervuld, of ze hebben e.e.a. anders ingedeeld waardoor de functie vervallen is.

Nimbo

Nimbo

17-04-2016 om 17:14

misschien

vonden ze mijn brief zo geweldig dat ze me vast hadden aangenomen en vergeten dit even te zeggen???
Laat ik hopen dat ze geen bezuinigingsplannetjes hebben om met verschuiving de uurtjes op te vullen...

Anja

Anja

17-04-2016 om 20:08

hier

Hier gemerkt dat zodra de gesprekken beginnen de advertentie van een site gaat om er vervolgens soms later weer op te verschijnen als blijkt dat de kandidaten niet geschikt waren.

Ook eens gehad

En mail over gestuurd. Hadden ze de reactietermijn acuut ingekort vanwege de vele brieven die ze kregen. En ik wilde juist dat weekend er de tijd voor nemen om te reageren.....
Best kans dat als je brief er al ligt je nog steeds kans maakt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.