Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

01-08-2012 om 18:23

Update brillenpootje

Man heeft contact gehad met verzekering. Onze verzekering gaat niet uitkeren want brildragend kind is eigen risico en uit ons onderzoek blijkt dat de rekening niet klopt. Schadevader kan nog claimen bij zijn verzekering, die kan het doorsluizen naar onze verzekering waarna het afgewezen wordt. Ze krijgen dus geen cent .
Man heeft nog geen contact gehad met schadevader en ik ben even op vakantie.

Rosa van der Zanden

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
koentje

koentje

02-08-2012 om 00:01

Yer right...

en wij moetnog weten waar dit over gaat?

Jesse_1

Jesse_1

02-08-2012 om 00:06

Ja....

Ik kom net terug van vakantie en weet het nog. Anders even zoek op brillenpootje in het archief Koentje .
Fijn Rosa!

Aagje Helderder

Aagje Helderder

02-08-2012 om 00:09

Ja ik ook!

Heb t ook gevolgd. Klinkt terecht! Ben benieuwd wat schadevader zegt als 't ie t hoort.
Aagje

Tirza G.

Tirza G.

02-08-2012 om 00:25

Waarbij ik (licht ot)

even wil aantekenen dat ik schadevader een geweldig woord vind.

Tirza

Aagje Helderder

Aagje Helderder

02-08-2012 om 10:02

Tirza!

Precies. Daarom ook meteen gebruikt in mijn posting! Wat n vondst!
Aagje

Snuggle's

Snuggle's

02-08-2012 om 10:04

Nieuwsgierig

Ik vind de update ook fijn om te lezen, want ben nieuwsgierig hoe dit afloopt! En ik weet ook nog waar het over ging.

Koentje ☻ & rosa

volgens mij ben je aan een nieuw bed toe ...je stapt er zo verkeerd uit de laatste tijd..☺☺?

Rosa, goed te horen, wat een gedoe, maar het klinkt alsof het de energie wel waard is..!

koentje

koentje

02-08-2012 om 12:18

Nou...ik ben

vooral aan mijn vakantiebed toe, misschien is dat het!!

Ik weet t nog en

heel goed dat t zo afloopt!

+ Brunette +

+ Brunette +

06-08-2012 om 15:56

Wat ik me dan wel afvraag.

Waarom een nieuw draadje openen en niet in het oude draadje zetten? Ik heb het niet gevolgd maar ben nu opeens wel nieuwsgierig, maar niet zo erg dat ik ga zitten graven in het archief.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

06-08-2012 om 17:05

Brunette + uitleg voor de nieuwsgierigen

Als het in het archief staat kan ik er toch niets meer bij zetten?
Wat er aan de hand was: ik werd door een vader op schoolplein aangesproken dat mijn kind zijn kind een duwtje had gegeven waardoor brilletje van neus was gevallen en schade had opgelopen. Het bleek uiteindelijk om een verfbeschadiging aan het pootje te gaan. De bril werd per gesprek duurder en uiteindelijk kwam er een rekening van 60 euro voor een nieuw brillenpootje. Navraag bij mijn eigen opticien blijkt een pootje max 20 procent van het montuur te kosten tenzij er ongein als briljanten opzitten (als ik warrig typ komt dat omdat ik in een animatiezaal zit met afgrijselijke muziek waarvoor ik me niet kan afsluiten). Het allerduurste kindermontuur van dat merk is 130 euro, pootje dus max 26. Het kwam door de manier van doen van de schadevader en het gevoel dat ik een poot uitgedraaid werd dat ik eea verder heb onderzocht. Als hij anders had gedaan had ik waarschijnlijk gewoon betaald, nu heb ik het door gespeeld aan de verzekering en die betaalt sowieso geen brilschade bij kinderen.

Rosa van der Zanden

Blondie

Blondie

07-08-2012 om 11:32

Goed zo

Mooi dat het zo geregeld is. Ben wel heel benieuwd wat die vader gaat zeggen

Vic

Vic

07-08-2012 om 11:35

Mooi rosa

Ik weet nog precies waar het over gaat, en al die zeurkousen die het nog een keer willen horen moeten óf even in het archief kijken, of voortaan beter opletten.
Ik ben heel benieuwd hoe de schadevader gaat reageren. Als gedupeerde zou het mij nl niet boeien dat een verzekering niet uitkeert, de veroorzaker blijft hoe dan ook aansprakelijk. Maar in dit geval moet je voet bij stuk houden natuurlijk, die man probeerde er op schandalige wijze een slaatje uit te slaan.

+ Brunette +

+ Brunette +

07-08-2012 om 12:41

Schandalig inderdaad.

Beetje louche opticiën, als die met een rekening van 60 euro op de proppen durft te komen, alsof ze onder één hoedje spelen.

Een draadje gaat overigens pas na 30 dagen in het archief, als je je eigen draadje wilt terughalen moet je "Alleen berichten van de laatste ... dagen" aanpassen, ik doe het weleens.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.