Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Barvaux

Barvaux

26-06-2015 om 07:29

Spoedje: hoe lang duurt het van ING naar RABO?

Als iemand op woensdagavond geld overmaakt van ING naar RABO, moet ik het dan vrijdagochtend hebben op mijn RABOrekening? Of kan het ook later op de dag zijn of pas zaterdag?

Lusithania

Lusithania

26-06-2015 om 07:44

hier

Als een bedrag voor 12 uur in de middag wordt overgemaakt, dan staat het de zelfde dag nog op de rekening.
Dat geldt (hier) ook voor bank naar ing.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

26-06-2015 om 08:16

een dag

Van abn naar ing: voor 12 uur overgemaakt, dan staat het er 's middags op. Anders de volgende ochtend.

Dus je moet het deze ochtend toch zeker wel hebben.

Noet

Noet

26-06-2015 om 11:20

hangt er vanaf

als ze het net als mijn moeder nog doen met een overschrijfkaart, dan duurt het behoorlijk wat langer.

Yura

Yura

26-06-2015 om 19:49

Donderdagmiddag

Volgens mij zou je het dan donderdagmiddag moeten hebben. Op de site van de bank zelf kun je dat ook precies terug vinden, maar het lijkt erop dat er iets mis is gegaan. Toevallig heeft man rabo en ik ing, dus hier gaan regelmatig bedragen over en weer, dat duurt nooit zo lang.

Suze

Suze

26-06-2015 om 21:34

En?

Al geld overgemaakt?

En wanneer was het binnen?

Barvaux

Barvaux

26-06-2015 om 21:44

nope

Geen geld en geen huurders meer maar wel een nieuwe huurder

Suze

Suze

26-06-2015 om 21:53

nieuwe huurder

.... die wel betaald heeft?

Barvaux

Barvaux

26-06-2015 om 22:02

Tuurlijk

Heel ander type, heeft keurig vooruit betaald en heeft een vast pensioen maar we zijn dus flink in de boot gegaan met de vorige twee. Het goede nieuws is dat we geen enkele moeite hebben hoeven doen om ze er uit te zetten ze gingen vrijwillig zodat ze niet nog een maand hebben hoeven betalen.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

26-06-2015 om 22:55

Mooi

Dan toch maar.

Hopelijk krijgt je vader nu de stijgende lijn te pakken...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.