Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Alleta

Alleta

04-05-2014 om 14:17

Spaarprogramma's

Hey ouders,

Ik hoor en lees vaak dingen over zogenaamde 'spaarprogramma's', dat ze op die manier makkelijk geld kunnen verdienen door mails etc te lezen, maar hoe zit dit nou eigenlijk precies? En als ik me zou willen registreren op zo'n site, welke is dan een aanrader?

Heb er indertijd met een groot aantal meegedaan

Je moet een echte doorzetter zijn, wil je hier rijk van worden.
Je kan je tijd beter inzetten met een krantenwijk, dat verdient beter.

mirreke

mirreke

04-05-2014 om 16:31

Ken iemand die het doet

En daar wel degelijk geld mee verdient. Maar!!! Je moet eerst zelf investeren. Geen idee hoe het precies zit, maar je moet volgens haar eerst 'blokjes' kopen, en daar verdien je dan weer mee terug. Tot nu toe is ze goed en veel aan het terugverdienen, maar de investering is er nog niet uit... Ben ook benieuwd wat er gebeurt als je de investering eruit hebt en of je dan nog steeds zo snel zoveel kunt verdienen.

Volgens mij doet zij dit: http://www.onlinemoneymaker.nl/planb4you.php

zebra

zebra

04-05-2014 om 21:18

kan wel

maar het duurt vaak lang voordat je een uitbetaling kunt aanvragen. Je kunt ook meedoen aan online onderzoeken invullen, dat gaat vaak iets sneller en daarbij kun je soms kiezen uit een bedrag laten uitbetalen, kado's of kadobonnen.

Kaaskopje

Kaaskopje

09-05-2014 om 20:27

Teveel moeite

Ik heb vanwege een voor mij nog onduidelijke reden 1 keer 50 euro uitgekeerd gekregen, volgens mij een vergissing, maar verder is het centenwerk. Als ik zou willen, zou ik elke dag een paar 'dubbeltjes' kunnen verdienen, maar tjonge... dan moet ik dus ál die mailtjes openen, op de 'meedoe' button klikken. Dan wordt de cent uitgekeerd.

Het kan wel leuk zijn hoor. Ik heb via hetzelfde systeem een paar euro kortong gekregen op mijn telefoontoestel. Nu ik weer werk heb, is het me echter écht te veel moeite om al die dingen te bekijken. Eens in de zoveel tijd verwijder ik ze dus maar weer ongelezen.

wat is daar nou de bedoeling van?

Dames, ik heb nooit aan zoiets meegedaan en naar aanleiding van deze draad ga ik dat ook beslist niet doen, maar heeft iemand van jullie een idee wat nou eigenlijk de grap achter dat soort dingen is? Ik bedoel: iemand verdient eraan (anders zou het niet gebeuren) en jullie zijn het niet. Waarom zou iemand iemand anders een aalmoes willen betalen om mailtjes te openen en op 'meedoen' te klikken? Waarom worden zij daar beter van? Hebben jullie een idee?

Groeten,

Temet

Het zijn gewoon reclame emails.

Ik "klik" ( je opent ze) op emails van Moneymiljonars en Euroclix, maar lees ze verder niet. Inderdaad het gaat erg langzaam, maar het is betrouwbaar en ze betalen snel uit: het zijn de enigste "verdiensten" die op mijn Nederlandse bankrekening worden bijgeschreven. Zojuist op 2 MM emails en 1 EC geklickt, weer een paar centen binnen

Kaaskopje

Kaaskopje

11-05-2014 om 16:18

Inderdaad Reclame

Het is een manier van reclame verspreiden. Zo weten ze zeker dat de reclame bekeken wordt. Althans, ze gaan daarvan uit en daar hebben ze geld voor over. Ik ga ook regelrecht naar de beloningsknop voor de eurocent. Alleen als ik zie dat het onderwerp interessant kan zijn lees ik de informatie. Dat komt niet zo vaak voor.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.