Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Vanderzee

Vanderzee

12-04-2017 om 16:02

Sollicitatiegesprek hoe antwoorden (help aub)

Hallo iedereen

Ik kreeg een antwoord van een stageplek waarop hij schreef dat hij graag mijn beschikbare dagen wilt weten om dan op gesprek te komen.
Hoe kan ik op een goede manier mijn beschikbare datums doorgeven?
Ik kan morgen en vrijdag niet en vanaf volgende week start school + is het paasmaandag (of ze dan open zijn weet ik niet, maar ik ben wel dan vrij) en ook op woensdag. (maar heb al een gesprek om 10u en eentje om 17u) en vrijdag in de voormiddag volgende week.

Komt het slecht over als ik die beschikbare datums doorgeef, want ik heb het gevoel dat het wat "laat" is en vind het spijtig dat ik niet kan zeggen dat ik mogen en/of overmorgen kan ...

Pirata

Pirata

12-04-2017 om 16:13

woensdag dan

Dan kan je toch woensdag midden op de dag?
Mijn zoon mocht trouwens een uurtje eerder weg toen hij moest solliciteren voor zijn stage. Het moment had het bedrijf hem trouwens doorgegeven.
Het komt helemaal niet gek over trouwens als je niet 24 uur per dag beschikbaar bent wegens school.

marie

marie

12-04-2017 om 18:17

waarom morgen en vrijdag niet

Waarom kun je morgen en vrijdag niet? Zit je tot 18.00 uur op school?
Meestal mag je gewoon vrij vragen van school voor een sollicitatiegesprek. Ik zie het probleem dus niet zo.

Emmawee

Emmawee

12-04-2017 om 23:43

Zoiets

Ik zou schrijven:
Helaas ben ik deze week niet meer beschikbaar. Volgende week beginnen mijn lessen en kan ik in elk geval op dinsdag vanaf xx uur, woensdag vanaf yy uur etc tm vrijdag.
Ik hoop dat daar een geschikt moment voor u tussen zit. Zo niet dan ben ik uiteraard bereid om op school vrij te vragen, zodat ons gesprek niet te lang op zich laat wachten.

Succes!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.