Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Triva

Triva

12-10-2016 om 08:04

skimming blokker voor je pasje

https://www.skimmingblocker.com/nl/werkwijze/

Als het risico zo groot is dat je 'contactloos betaalt' zonder dat je dat wil: waarom leveren de banken dit niet? We betalen genoeg aan die banken en mijn spaargeld levert al geen drol op momenteel. Vreemd dat gewoon geld 'lenen' nog wel via een hoog rentetarief gaat.

Niki73

Niki73

12-10-2016 om 10:14

Contactloos niet mogelijk

Mijn (kleine) bank biedt geen contactloos betalen aan omdat ze dat nog te onveilig vinden. Dat vind ik het andere uiterste.

Puck

Puck

12-10-2016 om 14:39

mijn bank

Mijn bank levert gratis beschermhoesjes met een soort metaalfolie aan de binnenkant om skimming tegen te gaan.

spelling

Niki, let op je spelling
Door de onderwerpsregel dacht ik dat er bij Blokker was geskimd ...

Groeten,

Temet

Triva

Triva

12-10-2016 om 15:27

hoesje

Mijn pasjes zitten strak in een vakje van portemonnee of telefoonhoesje, ik weet niet of dat dan nog wel past?

olita

olita

12-10-2016 om 16:18

nee

Ik heb niet zo'n blocker (ik dacht even dat de blokker iets in de aanbieding had of zo) en ik ga hem ook niet kopen. Ik denk dat skimmen in de praktijk heel erg meevalt, als ik al zie hoe dichtbij en precies je je pas bij het apparaat moet houden, anders gaat het al mis. Zo dichtbij komen mensen zelden bij mij. Bovendien kan er maar 25 euro opgenomen worden op deze manier en mocht het toch misgaan, dan krijg je dat terug.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.