Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Vic

Vic

19-11-2012 om 22:40

Segpay?

Op mijn credit card overzicht staat een betaling aan segpayeu.com. Weet iemand ook wat dat voor bedrijf is? Het gaat om een bedrag van 29 dollar en ik heb geen idee waarvoor het is. Héél irritant.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Vic

ik heb geen idee maar ik heb wel eens mijn bank gebeld toen ik iets niet herkende.

Clowntje

Clowntje

20-11-2012 om 08:16

Googelen

Heb je ze gegoogeld?
Ik had dat laatst ook, een afschrijving die ik biet herkende, bleek dat de naam die op het afschrift stond was van een bedrijf dat betalingen afhandelt voor anderen. Ik heb ze gebeld en zij konden mij vertellen voor wie het was, en toen klopte dat inderdaad, dat bedrijf kende ik wel.

Clowntje

Clowntje

20-11-2012 om 08:19

Ik heb even gegoogeld

En dit is ook zo'n bedrijf dat betalingen afhandelt voor anderen.
Heb je onlangs iets besteld voor 29 dollar?

ijsvogeltje

ijsvogeltje

20-11-2012 om 09:59

Inderdaad

Vic, heb je zelf wel even gezocht op die bedrijfsnaam? Je noemt letterlijk het webadres... en daar wordt duidelijk dat het inderdada gaat om een bedrijf dat betalingen voor anderen regelt.

Vic

Vic

20-11-2012 om 20:39

Jawel

Ik had wel gegoogeld, maar gisteravond zag ik het blijkbaar niet helemaal helder Ik heb inmiddels een formulier gedownload waarmee ik bij de Credit Card maatschappij kan vragen om e.e.a. uit te zoeken. In de tussentijd moet ik wel eerst betalen helaas. En dan stond er ook nog een betaling van een bestelling die ik wél had gedaan maar door de leverancier was geannuleerd. Die hebben het geld dus nog niet terug geboekt. Bloedirritant!
Ik heb me voorgenomen om maar een heel stuk terughoudender te zijn met credit card aankopen. Mijn dochter zoekt nogal eens de meest obscure webwinkels uit voor 'bijzondere' aankopen, maar ik vind het allemaal veel te riskant. En het levert mij weer werk op ;-(

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.