Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Karin

Karin

04-06-2013 om 13:55

Red rags schoenen na 2,5 maand versleten!

Ik heb in maart twee paar Red Rag schoenen gekocht. Precieze prijs weet ik niet meer maar ze liggen ruim boven de 100 euro per paar. Van een paar is de zool weg, totaal versleten. Er zitten gaten in de zool. Neus ligt ook los.
Van het andere paar is de hak in de schoen versleten.

Ik heb een mail gestuurd naar Red Rags. De klacht wordt niet eens serieus genomen. Ik moet terug naar de winkel (ik weet niet meer waar ik ze heb gekocht, was tijdens een weekendje weg in Amsterdam)! Bizar! Reden: ik heb koopovereenkosmt met winkel, niet met de producent. Winkel kan beoordelen of het binnen de garantiebepalingen valt. Red Rags kan dat niet zelf?! Ik ben zooooo boos! Eerst die duren schoenen die versleten zijn en daarna zo'n klantonvriendelijke behandeling. Yuk! Nooit meer Red Rags voor ons...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
marie

marie

04-06-2013 om 14:17

Gepind?

Hoi
Heb je de schoenen met pin betaald? Zo ja, dan kun je even in je bankafschriften kijken of je op die manier de winkel kunt achterhalen.
Voor wie waren de schoenen trouwens? voor jezelf of voor je kind? Zijn ze "normaal" gebruikt, dus niet mee gevoetbald enzo?

amk

amk

04-06-2013 om 14:21

Juridisch juist

wat Red rags doet, jij hebt namelijk geen overeenkomst met hun maar met de verkopende partij en dat is de winkel, die winkel kan dan wel weer bij hun verhaal halen.

Imago technisch is het wat minder handig.

GS

GS

04-06-2013 om 17:37

Flauwe grap

maar ik kan het niet laten: wat kun je verwachten van schoenen van zo'n merk?! (rags=lompen)

Klagen bij waar je gekocht hebt

Wat rags doet is niet handig en ook niet klantvriendelijk, maar ze hebben wel gelijk.

Je hebt een koopovereenkomst met de winkel, en daar moet je zijn. Balen dat je ze misschien niet in de buurt gekocht hebt, maar zo werkt het wel.

Misschien kun je de winkel schriftelijk benaderen met een foto?

Onlangs ook gehad met een kapotte wasmachine, niet naar de fabrikant gegaan maar naar de verkoper. Kijk hier maar eens: http://www.consuwijzer.nl/

Klopt

Je moet bij de winkel zijn waar je ze hebt gekocht. De winkel moet jou compenseren en moet de zaak verder afhandelen met Red Rags, daar sta jij buiten. En verder zou ik dat merk voortaan links laten liggen.

Monique D*

Monique D*

07-06-2013 om 20:03

Bon?

Als je contant hebt betaald, heb je de bon nog? Terug naar die winkel in Amsterdam zou ik zeggen!
Als je gepind hebt dan kan je de naam van de winkel met het adres zien en een uitdraai van dat bankafschrift meenemen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.