Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

ziek zwak en misselijk

ziek zwak en misselijk

24-01-2013 om 21:33

Overgeplaatst

Even een vraag. Ik ben overgeplaats van het ene filiaal naar het andere. Nu weet ik dat ze dat mogen of je het leuk vind of niet. Maar in het ene filiaal wisten ze dat ik niet op een brood afdeling kan werken omdat dat lichamelijk te zwaar voor me is. Dat staat ook in mijn dosier en sinds die werk ik alleen nog op vlees en kaas. Maar met de over plaatsing hebben ze dit dus niet door gegeven. En je raad het ik sta dus op brood. Met het verloop dat ik weer de ziektewet in moet, weer naar het zieknhuis kan en weer naar therapeut kan gaan lopen om mijn armen en hoofd in orde te krijgen. Nu gaan ze het zo spelen dat ze me er uit willen werken. Als ik niet op alle afdelingen kan werken in het nieuwe bedrijf dus brood, kaas en vlees. Mag ik daar niet werken. Terwijl in het oude filiaal was dat dus geen probleem. Ze willen me gaan reintregeren en als in het filiaal geen plek voor me is op een andere afdeling moeten ze het buiten het filiaal gaan zoeken, en dat is dus de bedoeling. zwaai, zwaai, daaag. oprotten.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
bibi63

bibi63

24-01-2013 om 22:06

Vreemd

Een lullige situatie. Maar mijn vraag: waaróm ben je overgeplaatst? Je had op het oude filiaal toch je plek?
Gr. Bibi

ziek zwak en misselijk

ziek zwak en misselijk

25-01-2013 om 07:29

Vastgeroest.

Een nieuw systeem. Iedereen wat al heel lang op een vaste plek zit word over geplaatst, ik en mijn andere 2collega's zijn 12 jaar in het bedrijf en 1 collega al 15 jaar. Vastgeroest was het antwoord. Toe aan een nieuw uitdaging vond het bedrijf.

amk

amk

25-01-2013 om 09:01

Bedrijfsarts en vakbond

nu contact opnemen met de bedrijfsarts (die heeft ook een preventieve functie) en de vakbond (voor advies over hoe dit aan te vliegen)

ziek zwak en misselijk

ziek zwak en misselijk

25-01-2013 om 19:51

Rechtsbijstand ingeschakeld

Ik ben al bij de bedrijfsarts geweest en die vind dit hele traject niet nodig. En hebben nu ter advies rechtsbijstand in geschakelt, en nu is het afwachten wat ze gaan doen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.