Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Opzeggertje

Opzeggertje

04-12-2014 om 19:51

Opzegtermijn leesmap

Beste forumjuristen,

Ik heb de leesmap opgezegd. Dat ging al niet soepel, maar nu willen ze vasthouden aan een opzegtermijn van 3 hele maanden. Daarbij verwijzen ze naar hun algemene voorwaarden.

Ik was echter in de veronderstelling dat de wettelijke opzegtermijn tegenwoordig niet langer dan een maand is, en heb ze dat ook al zo verteld Is er hier iemand die weet hoe dat zit? Of die weet waar ik dit kan vinden?

Het is niet dat ik er per se meteen vanaf wil, maar ik heb het idee dat ik genept word. En daar hou ik niet zo van....

Klaartje

Klaartje

04-12-2014 om 20:38

Ook eens gehad

Met een jaarabonnement. Ze wilden me het verdere jaar lid laten blijven, maar toen ik idd wees op de wettelijke termijn van 1 maand, was het meteen goed. Als ik het goed begrepen heb moet je bij bijv een jaarabonnement eerst een heel jaar lid zijn geweest en dan gaat de wettelijke periode in. Als je nog maar pas lid ben van de leesmap en je hebt een opzegtermijn van 3 maanden dan moet je je daar aan houden.

Opzeggertje

Opzeggertje

04-12-2014 om 20:42

Dacht ik al

Ben al jaren lid. Dus dat is het niet.

Opzeggertje

Opzeggertje

10-12-2014 om 13:53

Ze blijven volhouden

Is er toevallig iemand die mij aan een linkje naar een wetsartikel kan helpen dat ik kan aandragen om mijn gelijk te halen?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.