Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Opleiding gaat niet door

In maart heb ik tijdens een functioneringsgesprek van mijn manager te horen gekregen dat ik een dure opleiding mocht doen. Ik had een jaarcontract die per 1 augustus in een ander jaarcontract is omgezet. Ik moest mijn manager in november er weer aan herinneren.

Ik heb dit net weer bij mijn manager aangekaart, en het blijkt dat hij mijn naam niet heeft doorgegeven, maar de namen van drie andere collega's wel. Hij heeft er geen verklaring voor gekregen. Het schijnt dat de opleiding vol zit en dat ik op de wachtlijst sta. Hoeveel kans ik heb om de opleiding te doen, kan hij niet zeggen.

Ik voel me vrij kwaad: ik ben oa akkoord gegaan met mijn jaarcontract omdat ik dan die opleiding mocht doen. Ik moet die opleiding doen om een vast contract te kunnen krijgen.

Ik twijfel nu of ik bij mijn manager zal aangeven dat ik hier erg teleurgesteld over ben omdat we dit hadden afgesproken. Aan de andere kant... wat schiet ik hiermee op. Het is trouwens niet duidelijk of iemand uitvalt zodat ik toch de opleiding kan doen. Het is ook nog mogelijk dat ze nog een groep vormen. Maar er heerst een mogelijkheid dat ik nog een jaar moet wachten tot ik die opleiding kan doen.

Ik ben vrij ambitieus en twijfel of ik in dat laatste geval hier nog wel wil werken. Ik voel me niet erg gewaardeerd.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

20-11-2012 om 19:58

Dat laatste

"Ik ben vrij ambitieus en twijfel of ik in dat laatste geval hier nog wel wil werken. Ik voel me niet erg gewaardeerd." Dat zou ik wel bespreekbaar maken.

De rest? Weet ik niet, ligt er een beetje aan of de andere 3 collega's ook een jaarcontract hebben of niet. Kan me namelijk wel voorstellen dat vast personeel dan toch voor gaat. Als daar geen sprake van is, zou ik dat toch eigenlijk wel willen weten waarom "ikke niet?"

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.