Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Op vrouwen kan je geen toekomst bouwen

Laten we nou eens eerlijk zijn. Het is terecht dat vrouwen minder betaald krijgen dan mannen voor gelijke functies op hoge posities.

Vrouwen zijn er voor gemaakt om voort te planten en kinderen te baren vind ik als echte man zijnde die echt de enige kostwinner in het huishouden wil zijn. Als vrouwen zich niet bezig gaan houden met het voortplanten en voor de kinderen zorgen dan leidt dit tot frustraties en veranderingen in het gezin.

Nu denk je vast waarom de vrouwen gemiddeld minder verdienen dan mannen, wat volstrekt terecht is natuurlijk. De vrouwen raken zwanger omdat ze dit maar al te graag willen. Dit leidt tot veel gedoe voor de werkgevers en dat is volstrekt belachelijk! Dan gaan ze hun carrière onderbreken of minder uren werken vanwege de zorg voor de kinderen. Daarnaast anticiperen werkgevers op de wijzigingen in de arbeidspatronen van werkende moeders, die zo minder kans krijgen op een carrière. Waarom moeten werkgevers nou weer in vredesnaam rekening houden met de vrouwen? Vrouwen werken daarnaast ook nog in beroepen waarin het uurloon lager is en waarin deels de combinatie van arbeid en zorg beter te realiseren is. Het is toch belachelijk dat vrouwen allemaal maar parttime gaan werken tegenwoordig? Waar zijn die goede oude tijden waarin je wist met wie je dienst had? Nu moet je maar afwachten welke vervanger je nu weer treft op de werkvloer.

Als we kijken naar de tennissport heeft de commissie van Wimbledon ervoor gekozen om het prijzengeld van de dames en heren gelijk te trekken. Mannen moeten echter 3 sets winnen en vrouwen 2 sets om een wedstrijd te winnen. De mannen staan zeker een uur langer op het veld. Dit bewijst maar weer eens dat vrouwen het niet verdienen om hetzelfde salaris te ontvangen terwijl zij minder presteren.

Overigens hebben landen als China, Japan en India een groeiende economie. 80 tot 90 procent van de topfuncties wordt bekleed door De MAN. Hierin zie je maar weer dat mannen de regie in handen houden en voor positieve welvaart zorgen. Deze landen draaien op mannen.

Zo zijn Facebook en Apple nu bezig voor vrouwen om aan hun carrière te werken door de mogelijkheid te bieden om de eicellen in te laten vriezen. Zo stellen deze twee grote bedrijven dat een topcarrière en kinderen lastig te combineren is. Ik ben dan ook van mening dat je inderdaad werk en kinderen krijgen lastig kan combineren. Waarom moeten deze vrouwen nou perse carrière maken, dit was vroeger toch ook niet zo? Zwanger worden, kinderen krijgen, er voor zorgen dat het eten klaar staat voor de man als hij weer thuis komt van het werk, dat waren nog eens mooie tijden. Nu moet ik tegenwoordig regelmatig mijn eigen eten maken. Ik heb wel betere dingen te doen na zo'n drukke dag op het werk. Dan komt mijn vrouw thuis en dan begint ze gelijk over haar werk te zeuren en te klagen. Vrouwen kunnen volgens mij helemaal niet hun werk en privé gescheiden houden. Zo is het ook helemaal niet handig dat vrouwen op de werkvloer rondlopen, dat eeuwige geroddel en die maandelijkse periode, waar wij als mannen de dupe van zijn, vind ik te absurd voor woorden. Laat staan als ze in de overgang komen, dan is het een geweldige emotionele rollercoaster, waarbij je als man zijnde alles fout doet. Wat ik ook mee heb gemaakt op de werkvloer is dat een vrouwelijke collega haar kledingkeuze erop aanpast zodra ze wat van de baas nodig heeft. Ik moet misschien wel harder werken dan zij, maar zij krijgt zo een opslag geregeld door haar grote decolleté en haar gigantische achterwerk. Dit kan zo niet langer!

Oftewel werkende vrouwen zijn niet te vertrouwen. Dit is natuurlijk mijn eigen mening. Reacties zijn welkom

goh

De komkommertijd begint vroeg dit jaar...

Noet

Noet

04-06-2015 om 14:01

Troll!!!

zie boven.

Ik heb hartelijk gelachen als vrouw zijnde.
Kruip nu maar weer gewoon terug in je hok.

eengaatje

eengaatje

04-06-2015 om 14:08

als je

Als je een gaatje in de grond maakt en je piemel daar in stopt, dan heb je de hele wereld aan je piemeltje hangen. Tjonge wat een intelligent stuk.....

Moni

Moni

04-06-2015 om 14:13

Big smile

Dit vrolijkt mijn dag op

Theekopje

Theekopje

04-06-2015 om 14:18

Joh

Ik dacht dat de vakantie al weer afgelopen was, en de grote vakantie nog niet begonnen....

Moni

Moni

04-06-2015 om 14:25

Eindexamenkandidaten zijn al vrij

Je moet toch iets doen.

MoedervanSluweVos88

MoedervanSluweVos88

04-06-2015 om 14:35

Schat

je beeldschermtijd is voorbij!

Theekopje

Theekopje

04-06-2015 om 14:43

Viva

Hij probeerde het op het viva forum ook al, maar daar zijn de mods wat sneller

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

04-06-2015 om 14:57

Hahahaha

Dank je.

Altijd leuk, zo'n onbedaarlijke lachbui tijdens de koffiepauze.

Van de Forumbeheerder

Van de Forumbeheerder

04-06-2015 om 15:24

Mods

Beste forummers,

Zolang men elkaar niet gaat uitschelden, er echt vreemde dingen worden gepost (over seks met kinderen bijvoorbeeld), er geen reclame wordt gemaakt etc. verwijderen we dit soort berichten niet in tegenstelling tot blijkbaar de Viva. Kunnen we allemaal namelijk eens lachen!

Met vriendelijke groet,

Forumbeheer Ouders Online

Tijgeroog

Tijgeroog

04-06-2015 om 15:26

Ach...

Er is vast wel een chirurg die je ook een groot decolleté en een gigantisch achterwerk wil aanmeten.

Haha eengaatje

Die kende ik nog niet. Die is wel heel erg leuk!

eengaatje

eengaatje

04-06-2015 om 16:33

hij kan nog platter Ciska

Maar ik wist niet of die versie hier op OO wel mocht hahahaha

Ad Hombre

Ad Hombre

04-06-2015 om 20:24

Gaatje

"Maar ik wist niet of die versie hier op OO wel mocht hahahaha"

Zoals je ziet mag alles op het OO forum

Yeti

Yeti

04-06-2015 om 20:43

ROFL

Weet je wat pas echt balen is? Mijn baas is niet gevoelig voor decolletés. Zij valt niet op vrouwen. Daar gaat mijn opslag

dc

dc

04-06-2015 om 21:16

bedankt voor de tip

Dus dat moet ik doen voor meer geld! Ik ga gelijk mijn shirts even bijknippen!

Te vertrouwen?

Sommige mannen zijn succesvol omdat ze bereid zijn onmiddellijk vrouw en kinderen in de steek te laten als er zich een gelegenheid om te scoren -geld, macht, sex- voordoet. Vrouwen blijven dan meestal trouw en zorgen dat het gezin evengoed doorgaat.

Erica Terpstra voor de FIFA!

http://www.npogeschiedenis.nl/andere-tijden/Extras/Zowel-mannen-als-feministen-wilden-geen-vrouwenvoetbal-.html

Het vrouwenvoetbal zit in de lift al lopen we in Nederland nogal achter. Mannen en feministen zijn er niet van dat vrouwen laten zien wat ze kunnen.

Bovendien zijn ze al helemaal niet gewend aan 'moeders'. Hmmmm 'moeders' is dat niet een absolute diskwalificatie van wat voor betaalde baan of publieke prestatie dan ook?
In elk geval heeft er zo'n voetbalbondman ergens besloten dat de meest succesvolle Nederlandse vrouwelijke voetballer, Daphne Koster, 139 keer international, NIET opgesteld wordt voor het WK vrouwenvoetbal waar Nederland zich voor het eerst voor heeft gekwalificeerd.
Want....... ze is vorig jaar moeder geworden........

Misschien wordt het nog wat als we Sepp Blatter laten opvolgen door Erica Terpstra

http://www.vi.nl/premium/tijdperk-daphne-koster-voorbij-in-oranje.htm

"Na de geboorte werkte Koster aan haar rentree, met als ultiem streven deelname aan het WK. Zij is de meest succesvolle Nederlandse damesvoetballer. De 139-voudig international was de sterkhouder van de ploeg die als debutant tijdens het EK van 2009 verrassend tot de halve finale reikte."

Evanlyn

Evanlyn

05-06-2015 om 08:46

Erica Terpstra

Kan ik ergens mijn stem op haar uitbrengen? Ze zal zich niet heel erg hoeven inspannen om het beter te doen dan de huidige club!

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

05-06-2015 om 09:09

He ja gezellig

Erica!

Thursday Next

Thursday Next

05-06-2015 om 10:54

ach ja,

er zijn duidelijke verschillen in de mannen- en vrouwensport inderdaad:
https://pbs.twimg.com/media/A5MHzFlCQAAFIuN.jpg

De TO

heft helemaal gelijk. Op vrouwen alleen kun je geen toekomst bouwen. Op mannen alleen overigens ook niet. We hebben elkaar nodig.

hmmm

Zelden met je eens Mark, maar voor deze maak ik een uitzondering.

+ Brunette +

+ Brunette +

06-06-2015 om 01:16

Mijn broek zakt af (of moeten vrouwen allemaal rokken dragen?)

Ik snap even iets niet: omdat vrouwen minder goed presteren in topsporten zouden ze een lager salaris moeten krijgen voor bijvoorbeeld een kantoorbaan?

Op de rest ga ik maar niet eens in, dit soort heerschappen is toch niet van het eigen gelijk af te brengen. Deze man is in de jaren zestig blijven hangen.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

06-06-2015 om 19:09

Ach Brunette

De kans is vrij groot dat dit exemplaar het stadium man nog niet heeft bereikt. Als ooit....

Even uit de Trouw van vandaag citeren

Melissa Jager dieop voetbal zit en graag vrouwenvoetbal kijkt:
"Mannen zijn kinderachtig, ze blijven liggen, net zolang tot ze een vrije trap krijgen. Vrouwen zijn sterk, ze gaan gewoon door als ze vallen."

Kaaskopje

Kaaskopje

07-06-2015 om 14:04

SluweVos88

Misschien een idee om dit als jouw statement op Linkedin te zetten. Je steekt je nek ermee uit, het laat ook zien dat je humor hebt en je tijd niet laat voorbijgaan zonder je (on)verstand te gebruiken, misschien worden deze competenties gewaardeerd. Wie weet vergroot het je banenkansen. Wie weet loop je tegen net zo'n neanderthaler aan als jij, zo'n man die op zondag thuis het vlees tot verbazing van zijn kinderen komt kleinsnijden, terwijl zijn zorgzame vrouw niets liever doet dan dagelijks naar hem uitkijken tot hij uit zijn werk komt. Je weet maar nooit toch?

Je aanstaande vrouw zou ik er maar op selecteren en daarna nóóit gaan scheiden. Uitzonderlijk is het niet hoor, dat de liefde tot de dood jullie scheidt zal duren, maar als 'echte' man die vindt dat vrouwen terecht minder verdienen wil je ook een ex natuurlijk je hele leven blijven onderhouden.

Nou, het beste dan maar, hè?

Brianna F

Brianna F

07-06-2015 om 14:52

Dank je wel

Ik heb in een deuk gelegen. je hebt mijn dag weer gemaakt hoor. En nu maar weer normaal doen hè, mallerd.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.