Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Jojo

Jojo

18-08-2012 om 00:57

Ontslag en nu?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
sascha2

sascha2

12-09-2012 om 10:07

Jojo

Mooi zo! En wat Temet al zegt, ze zullen het via de advocaat laten lopen, is gebruikelijk. En juist daarom is het goed dat je een advocaat hebt ingeschakeld. Die kan als buffer tussen jullie optreden, zodat jij niet rechtstreeks geconfronteerd wordt.
Hou je taai!

Jojo

Jojo

14-09-2012 om 00:26

Blaffen

Ja, dat kan hij zeker. Mijn man en ik hebben hardop zitten lachen toen we de laatste brief lazen. Licht sarcastisch toontje, maar reuze keurig.
En ja ik weet, dat is normaal, dat het via de advocaat loopt. Maar hem was beloofd dat er een afschrift naar mij zou gaan. Een cc'tje lijkt me een kleine moeite. Pas 4 dagen later arriveerde er een kopie van de brief, per post. Nouja, ook prima, ik wist het immers al.
We wachten weer af!
Bezwaar van collega is inmiddels afgewezen heb ik gehoord, ik verwacht eigenlijk niet veel anders.
- wordt vervolgd -

Jojo

Jojo

19-09-2012 om 16:25

Morgen

Overleg met de advocaat. Begin het nu wel weer spannend te vinden.

Gerdina

Gerdina

24-09-2012 om 13:24

Hoe is het?

Heb je een goed overleg gehad?

Jojo

Jojo

25-09-2012 om 19:28

Ik ga alles nog een keer goed doorlezen (sociaal plan e.d.) en dan op naar vrijdag... Ik vind het wel griezelig hoor, geen idee wat ik kan verwachten daar. Dadelijk gaan ze allemaal moeilijke vragen stellen, brrr. Nouja, ik heb mijn advocaat naast me en man gaat ook mee, ter morele steun. Verder houdt ie zijn mond hoor!

Cyberdin

Cyberdin

28-09-2012 om 08:55

Succes vandaag

Je hebt je advocaat en je man naast je vandaag. Veel succes!

Jojo

Jojo

28-09-2012 om 20:06

Dank je

Cyberdin! Doe eens een hint, ik weet even niet wie je bent!
Verslagje dan. Ik mag er niet heel veel over zeggen, want wat er precies besproken is moet geheim blijven werd direct gezegd. Maar goed, bezwaar is aangehoord, wat vragen gesteld, we kregen de indruk dat ze er wel voor open stonden.
De domper kwam vanmiddag al: bezwaar is ongegrond verklaard, omdat er in lijn met het sociaal plan is gehandeld. Alleen de inhoudelijke motivering had meer aandacht moeten krijgen. Geen woord over de argumenten die door ons zijn aangedragen.
Tja daar kopen we niks voor natuurlijk. Ik voel me niet echt serieus genomen. Ik heb de advocaat al aan de lijn gehad, die vond het schandalig. Na het weekend praten we verder...

Nffnt

Nffnt

28-09-2012 om 21:48

Wat een domper

Eigenlijk zat het er natuurlijk wel in, maar wat een sof!
Blijft nu de gang naar de rechter over? In elk geval, sterkte weer.

Cyberdin

Cyberdin

29-09-2012 om 16:01

Jojo

Wat een domper!!! Kleine hint, ik had je ook al persoonlijk een hart onder de riem gemaild.

Jojo

Jojo

29-09-2012 om 17:11

Cyberdin, dan denk ik dat ik het weet (je was de enige niet... haha)

Ja, Nffnt, nu blijft de gang naar de rechter nog over. Daar gaan we dit weekend eens over brainstormen. Ik denk wel dat we het doen. Ik heb tenslotte niks te verliezen!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.