Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Karin

Karin

08-03-2013 om 13:21

Officiele brief letselschade, wie wil helpen herschrijven?

Hallo!
Mijn man heeft een ongeval gehad, door nalatigheid in het zwembad. Nu heb ik een brief opgesteld omdat we nooit meer iets gehoord hebben van de gemeente en anderen, en willen wellicht een letselschade advocaat inzetten. Maar nu moet eerst de brief eruit naar het gemeente-zwembad.Ik wil hem zo duidelijk en netjes mogelijk versturen, maar twijfel nog over de opzet, alinea's en indeling, daar ben ik niet goed in! Wie wil mijn brief nakijken en eventueel corrigeren, herschrijven, indelen? Wie wil helpen? Groet, Karin

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Angela67

Angela67

09-03-2013 om 11:40

Ben niet juridisch onderlegd . ..

... maar wil 'm wel doorlezen en helpen?
Vraag is even wanneer moet brief er uiterlijk uit?
Als je nog hulp nodig hebt, laat een emailadres achter dan kunnen we mailen.
Groet,
Angela

Karin

Karin

10-03-2013 om 20:59

Hallo angela

Hoi Angela, je hoeft ook niet juridisch onderlegd te zijn hoor! Meer goed in tekst opmaak en indeling. Maar het zou heel fijn zijn als je me kunt helpen!
Groetjes, Karin
[email protected]

bibi63

bibi63

11-03-2013 om 21:49

Oh, daar ben ik goed in

als zeg ik het zelf
Stuur je brief maar naar naavanderkraan et casema punt nl
Gr. Bibi

Karin

Karin

11-03-2013 om 22:49

Bibi

Oh, dat is handig Bibi! Ik dus niet... Ik stuur je morgen de brief toe, want hij zal deze week op de bus moeten. Super bedankt! Groet, Karin

Karin

Karin

12-03-2013 om 10:45

Bibi klopt je emailadres wel?

Ha Bibi, kun je nog even nakijken of je email-adres goed in neergezet? Ik heb je een mail gestuurd.

Groetjes, Karin

bibi63

bibi63

12-03-2013 om 15:20

Karin

hij klopt: je mail ontvangen (zonder bijlage). Als je die nog even stuurt, ga ik voor je aan de slag.
Gr. Bibi

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.