Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Kaaskopje

Kaaskopje

15-07-2013 om 16:00

Nog een duimronde:-)


Gefeliciteerd!

En misschien komt er hier wel een leuke baan uit voort. Je weet nooit hoe het balletje rolt.

Rafelkap

Rafelkap

26-10-2013 om 06:55

Kaaskopje

Gefeliciteerd! Hartstikke goed!

Vera*

Vera*

26-10-2013 om 09:46

Super!

Veel plezier in je baan.

Gerdina

Gerdina

26-10-2013 om 11:31

Fijn

Van harte gefeliciteerd! En wie weet waar het weer toe leidt...

Fijn!

Gefeliciteerd!

Kaaskopje

Kaaskopje

26-10-2013 om 17:04

Bedankt

)

Floria

Floria

26-10-2013 om 19:49

Gefeliciteerd

Heel veel succes!

amk

amk

27-10-2013 om 17:43

gefeliciteerd

en heel veel succes. En misschien heeft een conculega van dit bedrijf daarna weer een andere klus voor je, van een baan komt vaak een baan.

Kaaskopje

Kaaskopje

28-10-2013 om 11:11

Het uitzendbureau

waarlangs ik deze baan gekregen heb, komt minder massaal dan een Randstad op mij over. Als ik dus klaar ben bij het werk waarvoor ik nu aangenomen ben, hoop ik dat ik via hen weer iets kan vinden. En anders uiteraard via andere kanalen, maar ik heb hier een goed gevoel over.

en?

weet je al iets meer?

Henk81

Henk81

28-10-2013 om 17:06

super

Super om te horen dat je weer een baan hebt : )

Ik vond het zo sneu dat je je vorige baan kwijtraakte. Mooi dat het dan toch weer goed komt.

Bellefleur

Bellefleur

29-10-2013 om 13:17

Kaaskopje!

Wat leuk. Gefeliciteerd!

gefeliciteerd

Beetje laat van mij, maar niet minder gemeend: gefeliciteerd! Het is je van harte gegund en ik hoop dat er na dit werk weer wat anders voor je in het vat zit. Iemand moet toch oog voor je enthousiasme en capaciteiten hebben, zou je denken...

Groeten,

Temet

Kaaskopje

Kaaskopje

03-11-2013 om 21:03

Morgen eerste dag

Ik kreeg vorige week best een mooie opsteker. We zijn als groep nieuwe mensen bij elkaar geweest en er werd door anderen gevraagd naar de reden dat er een extra selectieronde was geweest. De ronde waarin ik o.a. zat. Reden: de werkgever was erg kritisch, waardoor een aantal afgevallen is. Juist de eigenschappen waarom ik bij mijn oude werkgever ben 'weggewerkt', zijn bij deze werkgever in mijn voordeel merkte ik uit hun reactie. Leuk hoor

Het zal mij morgen benieuwen. Best spannend toch.

Veel succes morgen

Niet te zenuwachtig zijn, je weet wat je waard bent en zij weten t ook! Veel plezier op je eerste werkdag.

Kaaskopje

Kaaskopje

03-11-2013 om 22:53

Dank je wel

Bellefleur

Bellefleur

04-11-2013 om 12:38

Kaaskopje,

Vertel...

Kaaskopje

Kaaskopje

04-11-2013 om 17:25

Haha

Nou, het was leuk hoor Veel informatie natuurlijk, maar de sfeer lijkt redelijk ontspannen. De eerste drie dagen luister ik mee en de andere twee dagen moet ik de lijn in. De gesprekken geloof ik wel, dat kan ik wel, maar het zijn behoorlijk wat systemen naast elkaar en ik ben nogal kippig, dus voor ik op de automatische piloot al die systemen kan bedienen, moet ik wel even door een zure appel heen. Maar dat komt vast goed.

Kaaskopje

Gefeliciteerd met je nieuwe baan, veel werkplezier gewenst!

skik

fijn|!!

Fijn dat t leuk was, heb je wel verdiend!! komt vast goed, ook met de automatische piloot

Succes!

En werk ze!

Kaaskopje

Kaaskopje

10-11-2013 om 13:49

Bedankt

Tesah

Tesah

19-11-2013 om 20:32

Hoe gaat het nu?

Is het leuk, lukt het allemaal? Kun je alle knopjes vinden Ik ben benieuwd!

Monique D*

Monique D*

21-11-2013 om 14:43

Dat geeft de burger moed!!

Hoi Kaaskopje,

Hierdoor is voor veel werkzoekenden de "bevestiging" ontkracht dat mensen boven de 50 geen baan meer kunnen vinden!

Ik wens jou heel veel succes met jouw nieuwe baan en hoop dat dit tot jouw 67e zal duren!

Groetjes,

Monique D*

Kaaskopje

Kaaskopje

21-11-2013 om 21:19

Het gaat steeds beter

Je merkt dat ze blij zijn met alle hulp die ze in deze tijd van ons, de uitzendkrachten, krijgen en dat bevordert het werkplezier absoluut. Het is ontzettend hectisch, ik praat en werk me een slag in de rondte, maar dat vind ik alleen maar leuk. De dag vliegt om. En dat het zo dichtbij huis is,is ook heerlijk. 20 minuten lopen, of 10 minuten als ik een stukje met de bus ga.
Ik begrijp nog lang niet alles, maar dat is ook niet zo vreemd, merk ik. De vaste krachten hebben meestal een vast takenpakket, wij moeten van al die pakketten iets begrijpen.

Kaaskopje

Kaaskopje

21-11-2013 om 21:23

Monique

Nou, ik weet niet of je kunt stellen dat mijn situatie ontkracht dat het voor 50 plussers moeilijk is om werk te vinden. Ik heb geluk gehad met deze baan. Maar over 3 of 4 maanden is dit werk gedaan en moet ik opnieuw het sollicitatieproces in. Hoe dat gaat is nog maar de vraag. Maar het geeft de burger wel moed, dat is zeker waar.

Dank je wel voor je wensen

Kaaskopje

Kaaskopje

04-04-2014 om 10:51

vervolg

De baan waar ik voor de winter voor aangenomen was is op 7 februari afgelopen. Niet om mezelf nu enorm op de borst te kloppen, maar leuk was wel dat ik samen met nog 4 anderen het langst van de hele groep mocht blijven die voor de winter was aangesteld. Daar krijg je toch een goed gevoel van Tijdens de laatste week heb ik een open sollicitatie ingeleverd, omdat ik wist dat in april mogelijk nieuw personeel aangenomen zou worden. Ik ben daardoor uitgenodigd voor een gesprek. Uit dat gesprek is jammer genoeg geen nieuw contract voortgekomen. "Past niet in het profiel"... Maar tot mijn verbazing werd ik afgelopen week alsnog benaderd met een aanbod voor een tijdelijk contract van 5 maanden. Ik heb maar niet gevraagd waarom ok voor deze tijdelijke baan wel in het profiel paste, ik ben allang blij.

5 Maanden dus. Ik heb me er bij neergelegd dat het mogelijk zo hapsnap zal blijven. Als ik hierna nu weer voor de winter mag komen, dat is al min of meer toegezegd, dan rommel ik toch lekker de maanden door naar volgend jaar. De gaten worden opgevuld met WW, dus dat voelt wel veilig voorlopig.

Leuk! Steek in je zak!

Tuurlijk voelt dat goed, het is een compliment, die steek je lekker in je zak! En dan ook weer teruggevraagd worden, goed hoor!

Ik heb ook ruim 3 jaar bij een bedrijf rondgelopen, tijdje wel, tijdje niet, toch erg leuk gehad.

groetjes,
Jons

Fijn hoor!!

Lijkt me inderdaad een prettig idee dat je weer vijf maanden vooruit kunt. En daarna zie je wel weer, toch?
Gefeliciteerd in elk geval Kaaskopje!

Katniss

Katniss

04-04-2014 om 16:37

Goed hoor!

Wel een beetje apart dat ze je niet voor 'vast' wilden (zouden ze het te riskant vinden?), maar op deze manier kun je toch wat langer laten zien wat je kunt. Veel plezier op je werk en gefeliciteerd.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.