Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Kaaskopje

Kaaskopje

18-06-2013 om 00:58

Nieuwe baan vinden

Het negatieve draadje over mijn ontslag wil ik laten voor wat het is. Ik moet nu verder kijken. Daarom doe ik in dit nieuwe draadje even verslag van mijn eerste sollicitatiegesprek.
Het gesprek was met iemand van een recruterings/uitzendbureau. Ik had al meegekregen van (ex-)collega's dat dit een leuk gesprek zou worden en dat bleek zo te zijn. We hebben bijna anderhalf uur met elkaar gesproken en ik kreeg de indruk dat hij het wel zag zitten om mij bij de werkgever te presenteren als geschikt. Het is nu aan dit bedrijf of ik voor een tweede gesprek wordt uitgenodigd. Daar is het wachten op. Dus ik hoop dat jullie met mij mee willen duimen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
marinade

marinade

18-06-2013 om 01:08

Natuurlijk

Ik gun jou een fijne nieuwe baan en een werkgever gun ik Kaaskopje . Ik hoop voor je dat het lukt.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Rode Vulpeninkt

Rode Vulpeninkt

18-06-2013 om 07:10

Ik duim!

Ik gun je die nieuwe baan van harte na die zenuwmaanden, en voorlopig geen gedonder meer! Is het in dezelfde branche als je vorige baan of is dit wat anders?

Kaaskopje

Kaaskopje

18-06-2013 om 09:12

Branche

Nou hetzelfde niet helemaal, maar het valt onder de zelfde branche. Voorheen heb ik voor dit bedrijf gewerkt, nu hoop ik bij dit bedrijf te gaan werken. Een collega omschreef het vergeleken met ons werk bij de ex-werkgever als een warm bad.

Kaaskopje

Uiteraard duim ik ook graag met je mee en voor je! Je hebt het wel een keer verdiend dat het mee gaat zitten!!!

Sterkte met alles en ik vind het fijn te lezen dat er zoveel meer optimisme uit je woorden klinkt dan 'hierboven'...

Jons

merene

merene

18-06-2013 om 17:07

Tuurlijk

Natuurlijk duim ik voor je. Een nieuwe start zou heel fijn zijn. Succes!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Vic

Vic

18-06-2013 om 21:51

Goed hoor

Dat zou toch een mooie opsteker zijn als je snel een nieuwe baan hebt. Ik hoop het voor je!

Kaaskopje

Kaaskopje

18-06-2013 om 23:55

Dank jullie wel

Nog niets gehoord, dus maar verder wachten.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.