Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
30-09-2018 om 21:29
Ik heb een nieuwe baan waar ik heel blij mee ben. Heb deze week nog het arbeidsvoorwaarden gesprek. De maar die ik heb is dat het fulltime is.
Eigenlijk wil ik max 0,8fte werken. Dit heb ik al besproken in het sollicitatiegesprek, maar hun voorkeur is echt fulltime. Er is mogelijkheid tot thuis werken. Ook heb ik alle schoolvakanties vrij.
Hoe pak ik dit gesprek goed aan? Moet ik vasthouden aan 0,8 of zoeken naar flexibel/thuis uren make?
En hebben jullie nog tips over hoe ik mijn fulltime leven straks vorm kan geven?
06-10-2018 om 17:44
Allez vooruit
Die leraren lopen er verdomme constant de kantjes vanaf en we zijn allemaal even reactionair als AH.
En veel betere leraren bovendien, zo vanaf de zijlijn.
Het (verwijderd door forumbeheer) heeft weer gesproken.
06-10-2018 om 19:06
Ad Hombre - Uurloon
"Als je in het uurloondraadje van laatst kijkt, kun je zien dat de (ervaren) leraar aldaar gewoon 30 EUR per uur verdient. Daar steken de meeste anderen in dat draadje schraaltjes bij af.".
Ja, een master met 27 jaar ervaring (#18). Van daar naar "dat de (ervaren) leraar aldaar gewoon 30 EUR per uur verdient." is toch nog wel een flinke sprong. Niet voor een ervaren (verwijderd door forumbeheer) als u, natuurlijk.
17-10-2018 om 16:34
In het vervolg
Als ik denk dat ik mogelijk op lange tenen ga trappen (en "lang" blijkt hier erg relatief, versta kort te zijn...) zal ik zelf (verwijderd door forumbeheer) schrijven.
Dus meer iets als: "In het vervolg, als ik denk dat ik mogelijk op (verwijderd door forumbeheer) (verwijderd door forumbeheer) (en (verwijderd door forumbeheer) blijkt hier erg relatief, versta (verwijderd door forumbeheer)...) zal ik zelf (verwijderd door forumbeheer) schrijven.
Waar zijn (verwijderd door forumbeheer) in (verwijderd door forumbeheer) mee bezig...
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.