Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

jm

jm

02-11-2014 om 11:36

MySafeAccount

Hallo allemaal,
Ik weet niet of dit de juiste rubriek of site is.
Maar ik ben gebeld door mysafeaccountant. Heeft iemand hier al van gehoord en doen jullie daar aan mee.
Het is voor besparingen. Je betaald 1 keer 49,95 en dan krijg je online kortingen op diverse sites en zo bouw je spaartegoed op.
Ik heb een email gekregen en als ik hier niet aan mee wil doen moet ik dit binnen 7 dagen laten weten. Nu heb ik al diverse mails gestuurd maar krijg steeds niets terug.

hmmm

lees je eigen tekst nog eens: jij moet 49,95 betalen, jij hebt een e-mail gekregen en jij moet binnen 7 dagen laten weten ALS je NIET mee wil doen. Je hebt diverse mails gestuurd en je krijgt niets terug...

Betrouwbaar? ik zou zeggen: doe 't niet

vlinder72

vlinder72

02-11-2014 om 11:54

niet doen

Ik heb er nog nooit van gehoord maar ik betaal nooit voor kortingskaarten. Ik haal die korting er darna toch niet uit.

Raar dat ze je gelijk gemaild hebben. Je hebt toch niet ook al je rekeningnummer gegeven en drie keer ja gezegd in het telefoongesprek?

Ad Hombre

Ad Hombre

02-11-2014 om 14:04

vlinder

Een keer ja is genoeg.
Z.s.m. de hoorn erop gooien als ze je iets proberen te verkopen.

jm

jm

02-11-2014 om 14:08

reactie van mij

Ik heb mijn rekeningnummer doorgegeven en ze zouden een mail sturen zodat ik dit rustig kon bekijken. In de mail staat niets over opzeggen.

vlinder72

vlinder72

02-11-2014 om 19:28

adres zoeken

En een aangetekende brief sturen dat je geen abonnement hebt afgesloten en ook niet geïnteresseerd bent.

Rekening in de gaten houden en automatische incasso terugdraaien. En het rejeningnummer blokkeren.

Zorg ervoor dat je je mailberichten en de aangetekende brief goed bewaartwantdit zal wel weer een staartje krijgen met een incassobureau en zo.

En een gratis tip. Nooit je rekeningnummer telefonisch doorgeven aan wazige telefonische verkopers. Of aan verkopers langs de deur.

jad

jad

13-12-2014 om 07:50

Inloggen op MySaveAccount kost € 95,00

JM schrijft dat inloggen € 49.95 kost, maar dat moet € 95,00 zijn. Bij correspondentie via E-mail wordt team MySaveAccount gebruikt. Er wordt nooit een naam genoemd. Het claimt dat een telefonische aanmelding rechtsgeldig is. Volgens Consuwijzer.nl is een schriftelijke bevestiging van de overeenkomst, al dan niet via E-mail, vereist. Ik heb team MySaveAccount laten weten dat ik alleen betaal als de Rechtbank mij daartoe dwingt.
Wordt vervolgd.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.