Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
07-01-2017 om 16:36
Voor mijn verjaardag heb ik geld gekregen om een mooie tas uit te zoeken. Mijn werktas is aardig versleten. Mag ook wel na 10 jaar.
Nu ben ik op zoek naar een nieuwe werktas. De tas moet ruimte hebben voor een laptop van 15 inch, meerdere vakken. En ik wil graag een schouderband (niet alleen zo'n kort hengsel waarbij de tas in je oksel hangt) Leer lijkt mij het mooist maar ik sta ook open voor ander materiaal. Qua kleur denk ik aan zwart, blauw of donkerrood. De kwaliteit moet goed genoeg zijn voor intensief gebruik voor het liefst weer 10 jaar. De tas moet helemaal dicht kunnen.
Het budget is maximaal 350 euro.
Wie heeft een goede tip voor een bepaald model? Ik ben niet bekend met de gangbare merken.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.