Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

r n

r n

29-03-2016 om 04:05

mishandeling minderjarige door ex

mijn ex heeft mijn bedreigd en me kind ging in gesprek met hem
waarom hij in eerste instantie bij me was
me kind was met een getuige en me kind was rustig in gesprek
met hem

me ex duwde me kind en vervolgens kwam me kind met een behoorlijke
schram in de nek thuis.

wat word mijn aangeraden ik vindt dat een ouder in dit geval bij een aangifte namens het kind hoort te praten en aangezien het vooral om een minderjarige kind gaat.

Nimbo

Nimbo

29-03-2016 om 10:45

huh

Bedoel je nou te zeggen dat je vindt dat jij zelf met de politie moet praten en niet je kind?
Dat is echt heel gek.
Ga gewoon met je kind naar de politie om aangifte te doen, desnoods met de getuige erbij, ze vertellen je daar wel hoe dat in zijn werk gaat.

Imogen

Imogen

29-03-2016 om 18:49

hoe minderjarig is minderjarig?

het maakt nogal wat uit of het om een kind van 10 gaat of van 17.

Jaina

Jaina

29-03-2016 om 19:18

Niet

Als dit een eenmalig incident was zou ik vooral niet de politie erbij halen. Daarmee escaleer je de bedoel enorm.
Het lijkt me handiger om eerst even een paar dagen afstand te nemen en dan rustig in gesprek te gaan. Kind en vader en een derde. Het liefst een neutrale derde die beiden vertrouwen (een tante/oom/oma/opa bijvoorbeeld)

antwoord op vraag

antwoord op vraag van
Imogen hoe minderjarig is minderjarig?

en bericht van
Jaina
rustig in gesprek te gaan. Kind en vader en een derde

ze is nu 14 en ik ga niet met me kind in gesprek gaan met de persoon die me kinderen misbruikt heeft

Hortensia

Hortensia

18-04-2016 om 13:49

dus...

...niet alleen mishandeling maar ook nog misbruik? In dat geval zou ik zeker naar de politie stappen.

Imogen

Imogen

18-04-2016 om 14:41

nou

Eerst ging het alleen om een duw en een schram. Ben je niet gewoon op zoek naar dingen om je ex dwars te zitten?

ivm misbruik

daar van heb ik aangifte gedaan
aangifte van bedreiging doen ze moeilijk over
dat hij zei als ik ze niet terug krijg weet ik niet wat er gaat gebeuren
dat vinden ze geen bedreiging

Imogen

Imogen

20-04-2016 om 18:21

aangifte

en heeft die aangifte ook geresulteerd in een veroordeling?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.