Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

neteret mut

neteret mut

24-09-2012 om 21:56

Kosten kostganger

Mogelijk komt doordeweeks een vriend van onze kinderen bij ons wonen, is nu nog niet zeker. Dat willen wij niet helemaal gratis doen, maar wat zouden de kosten zijn van iemand erbij van zondagmiddag/avond tot vrijdagochtend/middag? Verwarming telt niet mee omdat hij bij 1 van onze eigen kinderen op de kamer komt maar douchen/ wc/ eten en drinken telt uiteraard wel mee.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
bibi63

bibi63

24-09-2012 om 22:15

Kijk eens hier

http://www.nibud.nl/omgaan-met-geld/kinderen-en-geld/kostgeld.html

Dit gaat uiteraard over een inwonend kind dat een inkomen heeft, maar daar kun je vast wel wat mee. Er staan tabellen in, die je kunt invullen (welke kosten wel, welke niet) en ook tips (denk aan huurtoeslag waar je misschien geen recht meer op hebt enz.)
Gr. Bibi

neteret mut

neteret mut

25-09-2012 om 11:04

Dank je bibi63

ik had zo snel niet aan nibud gedacht, heb me niet door alles heengeworsteld maar kwam wel een indicatie tegen van hoeveel je kunt vragen voor eten en drinken per maand.
Zijn moeder had gezegd dat hij wel weer opnieuw op internaat kan gaan. Dat gaf me ook een idee wat we evt zouden kunnen vragen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.