Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

wolk

wolk

13-09-2015 om 23:06

Kan het goedkomen?

Best forum.
Ik ben zo wanhopig momenteel en hoop dat iemand een verhaal ,een voorbeeld heeft van een persoon die helemaal aan de grond raakt en weer er uit komt ?

Mijn problemen stapelen zich op en ik til wel eens een tipje van de sluier op bij vriendinnen maar niemand weet hoe slecht t gaat.

Ik ben achter met de huur. Ik heb stapels rekeningen die ik niet kan betalen... Geen onnodige aanschaffen gewoon gas licht zorgverzekering... Kinderopvang

Ik ben zzper en soms verdien ik maandenlang niks. De laatste tijd gaat het in zigzag beweging steeds beter maar het gat dat eerder ontstaan is slokt veel op.
Ik ben op zoek naar een baantje voor een soort basis inkomen maar ben denk ik te oud... Heb ook geen kinderopvang meer omdat ik achter ben met betalen.
Als ik ga werken in loondienst kan ik alleen ongeschoold werk doen en verdien ik ongeveer 50 euro per dag...
Het enige waar ik echt goed in ben is hetgeen waarin ik freelance.

De schulden maken me zo bang. Ik weet niet wat ik moet doen als ik straks m'n huis kwijtraak. Ik probeer niks te laten merken aan m'n kinderen.

Ik heb enorm hoge angst levels en slapeloosheid. Om m'n werk goed te doen en zo de kans dat dat goed gaat te verhogen, moet ik de realiteit negeren. Als ik het een tijdje negeer word ik juist weer bang voor de opgespaarde ellende in dichte enveloppen ... ik krijg steeds meer gekke dingen zoals wakker worden met pijn op m'n borst en veel huilen. Mijn huid ziet er vreselijk uit. Eigenlijk zie ik er steeds moeier uit.

Wie van jullie heeft gezien of meegemaakt dat iemand hier uit kwam ? Ik wil geen uitkering. Bbz heb ik geprobeerd maar krijg ik niet. Ik heb alles wat los zit al zo'n beetje verkocht op marktplaats.

Dankje wel, Wolk


dc

dc

13-09-2015 om 23:27

Hoe oud zijn je kinderen?