Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Saturnus

Saturnus

16-07-2013 om 16:47

Juridische vragen mbt familie recht (temet wellicht??)

maar ivm herkenbaarheid graag prive. Als je een mailadres neerzet mail ik jou met de vraag.

Ely

Ely

17-07-2013 om 13:51

Saturnus

Gewoon uit nieuwsgierigheid; waarom zet je niet je eigen mailadres hier zodat iemand die de vraag zou willen/kunnen beantwoorden jou kan mailen?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Saturnus

Saturnus

17-07-2013 om 15:17

Vanwege de herkenning

of ik zou ook nog een nieuwe hotmail moeten aanmaken.

anne

anne

17-07-2013 om 17:40

Maar

Misschien moet Temet dat nu?

Ely

Ely

17-07-2013 om 21:34

Natuurlijk

Zal Temet dat helemaal zelf beslissen maar wat Anne zegt lijkt mij dus ook. Als ik Temet was zou ik mijn mailadres niet zomaar online zetten in reactie op een anoniem verzoek voor juridisch advies, dalijk ontploft haar mailbox

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Rechtswinkel

www.rechtswinkel.nl of bel je plaatselijke rechtswinkel.

skik

Juridisch loket

Of je belt het juridisch loket.

brigitte

brigitte

18-07-2013 om 08:46

Bovendien

is dit een forum en niet een privé vraagbaakplaats. Natuurlijk zijn er wel eens onderonsjes als het binnen een onderwerp iets specifieker wordt maar het lijkt me niet de bedoeling om daar al a priori mee te beginnen. Het leuke van een forum is dat er onderwerpen en vragen besproken worden die voor iedereen interessant zijn, waar je wat van leert, waar je even op je andere been gezet wordt qua mening etc. Voor mij werkt het toch zo.

Knurf

Knurf

18-07-2013 om 14:35

Brigitte

'is dit een forum en niet een privé vraagbaakplaats'

Dat was ook mijn eerste gedachte toen ik de oproep las: kom op zeg, betaal gewoon netjes een juridisch adviseur, het is hier geen gratis-af-te-halen ...

Saturnus

Saturnus

18-07-2013 om 21:22

Excuus

ik ben gewoon een bekende op het forum die even anoniem een vraag heeft. Wat hier over het algemeen wel vaker gebeurt hoor. Maar gezien het feit dat er niemand reageert die kennelijk hier iets van af weet, zal ik het inderdaad elders moeten zoeken. Ik hoopte echter de juiste expertise hier te kunnen vinden.

+ Brunette +

+ Brunette +

18-07-2013 om 22:57

Wáár iets vanaf weet?

Misschien is de expertise er wel maar dan moet je wel eerst met wat gegevens komen.

Saturnus

Saturnus

19-07-2013 om 22:25

Tja als ik dat ga neerzetten

is het al te herkenbaar.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

19-07-2013 om 22:42

Je wil wel veel?

Ik denk dat je meer inhoudelijke reacties krijgt als je zelf ook een beetje bereid bent om over de brug te komen. Jij wil iets van iemand en dan moet ie daar ook nog moeite voor gaan doen. Het komt denk ik wat aardiger over als je zelf een e-mail adres neerzet en dus niet alles bij de ander neerlegt.

Verstuurd met de Ouders Online iPad app

Saturnus

Saturnus

20-07-2013 om 22:52

Ik wil alleen

weten of hier iemand is die van famillie recht wat afweet. Als ik maar een klein tipje geef, geef ik al veel prijs en is mijn anonimiteit niet meer gewaarborgd. Het spijt me. Laat maar zitten dan.

Tink

Tink

20-07-2013 om 22:57

Maar

... als je je vraag nu eens gewoon opnieuw stelt maar dan met jóuw mailadres erbij? En dat kan gewoon een speciaal voor dit doel gemaakt adres zijn waaruit niemand kan afleiden wie je bent. Ik ben het met Ginny eens, je legt nu alles bij de ander neer en klinkt nogal veeleisend.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.