Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Jongens...wish me luck!

De werkster is deze week al geweest (en ja, ik heb de goede gekozen, ze is volgens mij fantastisch). Mijn lesrooster lag vanmiddag in de bus. Vanaf maandag introductiemeetings en zo, en as donderdag sta ik dan 'echt' voor het eerst voor de klas. Woehoe! Spannend!!!! Na 10 jaar TBM ga ik zomaar opeens weer echt aan de slag. Ik ben benieuwd!!

Ingrid

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tesah

Tesah

31-08-2012 om 19:54

Geweldig

ik wens je heel veel succes. Ik heb het gevoel dat je dat helemaal niet nodig hebt, volgens mij ga je het geweldig doen!

Veel plezier!

Tesah

Vooral veel plezier!

Veel plezier met je nieuwe baan en je werkster!

tonny

tonny

03-09-2012 om 09:43

Yes!

Spannend meid! Als je alle positiviteit die je hier tentoonspreidt ook uitstraalt naar de leerlingen die je voor je neus krijgt, dan komt het zeker in orde!

rosa

rosa

03-09-2012 om 10:26

Niet nodig

geluk dus, want volgens mij gaat die baan je prima af!

Veel plezier!

Je bent zo enthousiast, volgens mij kunnen Walter Lewin en Brian Cox wel inpakken. Geniet ervan!

skik

En?

Hoe waren de eerste dagen? Morgen de eerste echte lesdag dus, succes!! Maar dat gaat helemaal goedkomen

IngridT

IngridT

07-09-2012 om 23:52 Topicstarter

Ja, leuk!

Ik ben bekaf, want manman, het is intensief zeg. zoveel nieuwe mensen, kinderen, systemen, lokalen, boeken en experimenten...pfff! en het leuke van een school is dat het BAF! vanuit het niets voor de volle 100 % losgaat.

Het voor de klas staan zelf levert me so far geen stress op trouwens, ik vind het vooral leuk! Maar al het gedoe eromheen zorgt er wel voor dat ik de hele week iedere morgen zeker 2 uur voor de wekker wakker ben. lig ik lesplannen te maken, actielijstjes af te werken en weetikveelwatnogmeer. Is een standaardreactie van mij op drukte, het zal wel snel bijtrekken denk ik. Maar ondanks dat heb ik de laatste 2 dagen met mijn 5 nieuwe klassen 8 lesuren gedraaid, 2 practica gedaan en 5 demonstratieproeven. met drie verschillende TOA's. ik ben eigenlijk beretrots op mezelf. En ik heb lol. En de eerste reacties die ik indirect hoor over mezelf van collega's zijn allemaal positief.

Ik heb trouwens goed gekozen, zeker weten. qua school. leuke mensen, en een absoluut geoliede organisatie. Alles kan, De TOA's weten alles, regelen alles, zijn standaard beschikbaar voor hulp in de klas, noem maar op. Alle experimenten zijn strak geregeld, beschikbaar & heb je zelf een creatieve inval dan wordt er ter plekke op ingehaakt. Ja, top!

Tas (zie draadje onder) bevalt ook uitstekend trouwens!!

Maar nu MOET ik naar bed.

Lekker, weekend!!!!!!!

Ingrid

kastanjet

kastanjet

08-09-2012 om 15:50

Leuk om te horen, ingrid

Geeft je veel voldoening, toch? Een hele stap, maar zo te horen gaat het wel lekket.

Ikzelf heb per 1 september ook (weer) een baan. Na ontslag per 1 mei wel telkens op projectbasis aan het werk geweest, maar nu in elk geval voor 10 maanden, 3,5 dag per week via een detacheringsbureau..
Ben zo blij dat ik niets meer te maken heb met het UWV!

Klinkt goed

Wat een heerlijk positief verhaal. Dat hele intense zal er nog wel af gaan als je alles en iedereen wat beter kent. Terecht trots op jezelf hoor

Rafelkap

Rafelkap

09-09-2012 om 09:16

Toi toi toi

Toi toi toi Ingridt! Wat fantastisch voor je, zo'n nieuwe stap!

rosa

rosa

10-09-2012 om 08:58

Wow

Niet dat ik eraan getwijfeld had, maar ik vind het wel heel knap dat het je zo goed afgaat! Niet makkelijk natuurlijk, maar fijn dat het je ook veel oplevert.

IngridT

IngridT

10-09-2012 om 09:30 Topicstarter

Jaja

de eerste klap is een daalder waard zullen we maar zeggen. Het was idd een mooie start.

Maar de kinderen zijn nog op hun braafst, zo de eerste week, dus wie weet wat me allemaal nog te wachten staat als de nieuwigheid eraf is. En staks moet ik natuurlijk ook toetsen gaan maken, nakijken etcetera, dus er komt ook nog wel wat werk bij. Maar ik ben happy & heb zin in week 2! 9die vanmiddag om 1300 begint, hahaha!)

Ingrid

Mea Proefrok

Mea Proefrok

10-09-2012 om 20:51

Geweldig.

Tuurlijk komen er nog stomme dingen (wacht maar tot de rapportvergaderingen), maar die eerste week zit erop en was leuk. Wat ontzettend goed om te lezen!

IngridT

IngridT

10-09-2012 om 22:47 Topicstarter

Eehm...mea...

vertelvertel. Wat is er zo riskant aan rapportvergaderingen??

Ingrid (hmm. Als mijn werkgever eens wist. Ik heb echt niet gejokt dat ik een half jaar stage en invalwerk heb gedaan, da's echt waar. Maar dat dat max 3 lesuren waren per week en dat ik mijn hele leven nog nooit een rapportvergadering heb meegemaakt....ik denk dat wat dat betreft de gemiddelde LIO beter beslagen ten ijs komt.

Vanmiddag (in het kader van hoe gewaagd kun je beginnen) practicum gedaan met mijn structuurklas (12 van de 24 hebben iets in het autistisch spectrum of zijn anderszins snel van slag) Was weer een ervaring op zich....

Ingrid

Lio

Nou, ik ben zo'n lio geweest en daar wist ik ook bar weinig van hoor! zal wel goedkomen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.