Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Gerdina

Gerdina

22-10-2012 om 19:45

Jojo

Hoe is het nu? Zijn er nog nieuwe ontwikkelingen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jojo

Jojo

22-10-2012 om 21:24

Nog niet

Ik wacht op bericht. Zal morgen mijn advocaat eens bellen, maar als die wat gehoord had had hij zelf al wel gebeld of gemaild.

Jojo

Jojo

24-10-2012 om 15:54

Inmiddels wel

Grappig, ik stond gisteren op punt mijn advocaat eens te bellen, en toen hing hij zelf aan de lijn.
Hij wilde data weten dat ik écht niet kan de komende tijd, want hij had inmiddels bericht van de 'tegenpartij' dat ze een ontbindingsprocedure gaan starten. Er zit dus weer beweging in.
Intussen zit ik in de ziektewet, paar weken al (andere oorzaak dan de ziekte waar ik het in de andere draad over had), dat zal de reden wel zijn dat ze het op deze manier doen en niet een ontslagvergunningsprocedure via het UWV. Volgens de advocaat is een ontbindingsprocedure gunstiger, hij heeft geen beste ervaringen met het UWV in dit soort zaken.
Dus, we wachten weer af!
(Lief dat je ernaar vraagt trouwens.)

Gerdina

Gerdina

25-10-2012 om 12:55

Spannend allemaal

Ik hoop dat er iets uitkomt waar je mee verder kunt. Ik begrijp dat er echt geen kans meer is dat je je baan houdt of die andere krijgt die je graag wilt?
Ik heb geen verstand van procedures, dus wat gunstiger is zou ik niet weten. Maar zoals jij het beschrijft klinkt je advocaat wel goed, dus dat zal wel kloppen.

Jojo

Jojo

26-10-2012 om 00:37

Gerdina

Volgens de advocaat kijkt een rechter veel nauwkeuriger naar de hele procedure dan het UWV. Die vinden het blijkbaar al snel goed. Dus in die zin is dit gunstiger. We gaan het zien... Ik heb ook vertrouwen in mijn advocaat dus dat gaat wel goedkomen.
Kans dat ik die baan krijg/houd is volgens mij wel nul, ja. De toekomstige teams zijn inmiddels bekend. En ja, dat is en blijft ellendig!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.