Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

meelezer

meelezer

22-12-2012 om 17:08

Jaarcontract - update

Voor wie het zich nog herinnert en met dank aan de mensen die in juni van het afgelopen jaar reageerden: ik heb opnieuw een jaarcontract aangeboden gekregen. Met nog minder uren dan ik had, nu tot maximaal 16 uur per week. Maar 'je moet flexibel zijn' dus wél op 5 dagen in te zetten. Jaja. Leidinggevende geeft aan dat dat nu eenmaal de gang van zaken is als je op projecten ingezet wordt (en dat was mede de reden waarom ik eerder dit jaar protesteerde, gecombineerd met het feit dat het interessantere werk waarop ik de baan had aangenomen direct naar een andere nieuwe collega ging). Ik heb het jaarcontract uiteraard geaccepteerd, met de voorwaarde dat ik per maand op kan zeggen en onder protest. De tweede keer dat afspraken niet gehouden worden (eerst een takenpakket na 3 weken na binnenkomst wijzigen, nu dit weer). Nu heb ik dus nog een jaar om naar ander werk om te zien. Had nog even de hoop in november dat het toch nog leuk zou kunnen worden, maar die hoop is nu vervlogen. Gelukkig heb ik nu vrij! Iemand nog suggesties voor het vinden van werk, bepaalde websites die handig zijn? Zelf zoek ik via indeed.nl en via vacaturebank.nl
Ben er ziek van geweest (zonder me ziek te melden) en ik ga met een steen in mijn maag richting het werk. Hoop dat ik in deze week even wat lucht krijg om het allemaal in perspectief te zien.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
NaShA

NaShA

23-12-2012 om 16:28

Goed dat je een tussentijdse opzegtermijn hebt gevraagd

ik kan even geen tips voor sites geven, werk.nl vind ik zelf ook geen aanrader
Succes, hou er rekening mee dat het vinden van een baan vaker niet dan wel via een vacature gaat, mond op mond schijnt nog altijd de beste weg van het vinden van werk te zijn

GS

GS

26-12-2012 om 15:57

Indeed....

...geeft in mijn branche niet alle vacatures, dus staar je er niet blind op.
Mond TOT mond de beste weg naar werk neem ik met een korrel zout. (en mond OP mond helemaal
Ik heb zelf de meeste banen gevonden via advertenties. Succes hoor!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.