Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

An.

An.

06-09-2012 om 12:13

Ik zoek dé tas

Voor mijn werk moet ik regelmatig op pad en kijk ik ook thuis nog wel eens in mijn papieren.
Dat houdt dus in dat ik een goede tas nodig heb; maar die kan ik dus niet vinden voor een bedrag rond de 50 euro. Ze zijn er wel, prachtig, van leer maar daar betaal je al gauw het viervoudige voor en dat heb ik er niet voor over.

Wie heeft een ultieme tas die goed bevalt? liefst 1 die blijft staan zodat ik er gauw mapjes in kan schuiven, maar graag 1 die niet al te grof/pompeus/mannelijk is. Er hoeft geen laptop in, maar dus wel mapjes / lunch e.d.

Kortom: een gezellige maar ook zakelijke tas...

Ik ben benieuwd...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vera*

Vera*

06-09-2012 om 12:30

Mijn man

Mijn man neemt geen laptop mee maar gebruikt wel een laptoptas. Hij kan daar al zijn dingen en dingetjes in kwijt. Hij heeft de Wenger Comet.

Freitag!

Google maar eens even. Niet spotgoedkoop, maar ook niet te belachelijk duur (vind ik). Wel vreselijk leuk, onverslijtbaar & ook nog eens een beetje eco.

Ik heb (nieuwe baan in het onderwijs) net een van de grotere modellen gekocht en ik word er zoooo vrolijk van!!! Ze zijn er overigens in alle maten en modellen die je maar kunt bedenken, dus 'jouw' tas zit er vast tussen!

Ingrid

(linkje: http://www.freitag.ch/Fundamentals-line/c/Fundamentals;jsessionid=D43EA2D71C5DFE973A9E14BBCAA1D521 ik heb zelf een rood-wit-blauwe topcat.)

An.

An.

06-09-2012 om 16:34 Topicstarter

Mmmhhh.... vera en ingrid

bedankt voor jullie reactie alvast. Helaas.... vind ik de tas van jouw man Vera inderdaad iets te zakelijk en mannelijk en 'jouw' tas Ingrid is leuk ! maar ... voor mij te prijzig.

Hopelijk nog meer enthousiaste reacties op dé tas...!

Lelietje van Dalen

Lelietje van Dalen

06-09-2012 om 21:11

Crumpler

Ik hou erg van Crumpler-tassen. Zijn ook niet goedkoop, maar onverwoestbaar. Op Marktplaats staan er behoorlijk wat. Je zou kunnen zoeken op Crumpler laptoptas of schoudertas. Ik heb zelf op Marktplaats een gloedjenieuwe laptoptas van Crumpler gekocht voor 45 euro, nieuwwaarde 150 euro.

Lelietje van Dalen

Lelietje van Dalen

06-09-2012 om 21:17

Of deze

En deze vind ik ook leuk en is ook nog fairtrade:

http://www.ragbag.eu/collection.php?pag=collection&productid=1

Lelietje van Dalen

Lelietje van Dalen

06-09-2012 om 21:17

Of deze

En deze vind ik ook leuk en is ook nog fairtrade:

http://www.ragbag.eu/collection.php?pag=collection&productid=1

Die tas van vera's man

An, als je die tas van Wenger op zich wel leuk vindt: er is ook in een damesuitvoering:

http://www.laptoptassen-online.nl/laptoptassen/view/wenger-rhea-laptoptas-15.4inch-1027

Bij Bol kost die nu 64 euro.

Tas!

Kijk eens op de site van Bear Design!

Guinevere

Guinevere

07-09-2012 om 12:14

Freitag (en ook vraag, licht off topic)

Zelf ben ik heel gelukkig met mijn onverslijtbare Freitag (model Dexter). Heerlijk, ik kan hem in de modder zetten, erop stampen, ermee gooien en dan is ie nog niet beschadigd.
Echt een tas waar je jaren mee kunt doen omdat je hem niet snel hoeft te vervangen en daarom een goede investering.
Dus ik dacht er over om voor onze oudste zoon ook een keer zo'n tas te kopen, met het oog op de middelbare school. Maar passen alle boeken etc. daar goed in? Hoe groot moet een middelbare schooltas ongeveer zijn?

Guinevere

Het onderwerp "welke tas voor brugsmurf" zie ik op dit forum wel vaker langskomen en uit die discussies heb ik de indruk overgehouden dat voor leerlingen een 'goede tas' met name is: een tas waar je ook door je medeleerlingen mee gezien wilt worden.

Wil jouw oudste wel zo'n tas? Anders is het weggegooid geld want dan regelt hij uiteindelijk toch geld voor een Eastpak

Groeten,

Temet

Marie

Marie

07-09-2012 om 12:50

Denk het niet

Hoi
Zo te zien is de tas te klein als schooltas. Ten minste als je zoon naar bijvoorbeeld het VWO zou gaan. Daarbij vindt niet iedereen het prettig om al dat gewicht aan 1 schouder te moeten dragen. Dan is een rugzak toch prettiger.

Guinevere

Guinevere

07-09-2012 om 14:18

Rugzak

Er is ook een rugzak en de Freitag-messengertassen hebben een heupband. Natuurlijk moet het geheel en al in overleg gebeuren, geen haar op mijn hoofd die erover denkt om zo'n duren tas te kopen als die dan ongebruikt in een hoekje komt te liggen! Eh, hij gaat in elk geval niet naar het VWO of het moet opeens een heel ander kind worden.
Toch voor An nog even een lans breken voor Freitag: het is wel een uitgave, maar je kunt er jaren mee vooruit. En dat heb ik met een tas nog niet eerder meegemaakt. Er gaat altijd wel iéts aan kapot.

Rieke

Rieke

07-09-2012 om 16:08

More than hip

Op deze site staan hele leuke tassen van autobanden. Rond de 50 tot 80 euro. Ik ga weer aan de studie en denk erover een dergelijke tas te kopen voor mijn spullen.

An.

An.

07-09-2012 om 22:46 Topicstarter

Woow! chrish

Mooie tas! Vrouwelijk, groot genoeg. Ik denk dat dat 'm wordt!
De andere ga ik ook nog bekijken!!

nathalie

nathalie

08-09-2012 om 18:54

Kipling

Ik heb deze. http://www.travelbags.nl/kipling/business-laptoptassen/kipling-new-arne-schoudertas-15-expresso-brown.html
Als je iets kleiner ook goed vindt dan kun je ook de noxobo kiezen. Volgens mij is dit ook een sterk merk, tot nu merk ik in elk geval geen slijtage en er wordt niet zachtzinnig mee omgegaan.

An.

An.

10-09-2012 om 22:18 Topicstarter

Heb 'm besteld chris h.

vond 'm gewoon goed, duurt helaas wel 3 tot 4 weken voor ik 'm in huis heb...

Fijn

Leuk, leuk dat het gelukt is een tas naar je zin te vinden. Vier weken wachten is wel lang inderdaad

Ik hoop dat de tas in het 'echt' net zo leuk is als op de fot. Veel plezier ermee!

Chris

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.