Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

even zo

even zo

08-03-2014 om 13:38

iemand ideeën voor afscheidsborrel?

Heeft iemand een idee voor een afscheidsborrel?

situatieschets: ivm dreigend failisement is mijn werk overgenomen door een andere organisatie

collega en ik 'wonen' nu in bij een gezellig bedrijf, maar moeten daar binnenkort weg.

we gaan een afscheidsborrel organiseren, en ik vind het leuk om er een thema aan te geven/ een kleine activiteit te doen / de mensen een klein aandenken ofzo te geven
(wel weer veel plannen, maar goed)

Heeft iemand een idee? Ik denk dat er maximaal 10-15 personen aanwezig zullen zijn.

We gaan dus met bloedend hart weg, want hebben het erg naar ons zin. Dat zou een thema kunnen zijn. Maar goed we proberen VOORUIT te kijken, dus om dat thema kan het ook gaan.

hartelijke groet
Evenzo

snap het niet

Je dreigt failliet te gaan en nu neemt een andere organisatie je werk over je dan geef je een borrel?
Ik zou de gasten vragen om zelf de hapjes mee te nemen en een 'smartlap' meezinger maken over de crisis.

Leuk - op z'n Romeins

een toga party natuurlijk!

bibi63

bibi63

09-03-2014 om 15:33

Nou

Wie gaat dat betalen????
Ik zou gewoon gezellig met de betreffende mensen gaan eten en borrelen, ieder op eigen kosten.
Gr. Bibi

waarom toch

In alle oprechtheid: waarom toch die zelfkastijding van thema's en andere leukigheidjes? Zitten mensen daar nou werkelijk op te wachten? Mijn idee is van niet, namelijk, maar misschien ben ik wel gewoon te saai, dat zou kunnen.

Wil je toch een thema, dan kan je natuurlijk inderdaad de crisis nemen en de hapjes en drankjes uitsluitend betrekken bij een Duitse discounter. Voor verhoging van het effect het Schultenbrau-bier wel met blikje en al neerzetten.

Mocht je het in de aandenkens zoeken: voor iedereen een mok, pen of t-shirt met opdruk. Dat komt namelijk meestal wel een keer van pas en kan bij de rest van de mokken/pennen/shirts in huis en neemt in die zin geen extra ruimte in. Geen aandenkens die ergens moeten worden neergezet, daar zit ook 80% van de mensen in het geheel niet op te wachten. Of een fles wijn met eigen etiket, kunnen ze nog een keer op je gezondheid drinken en dan is het aandenken daarna ook weg, da's ook handig.

Groeten,

Temet

Katniss

Katniss

09-03-2014 om 18:28

Café

Zoek een leuk cafeetje en houd daar je borrel. Begrijp ik goed dat jullie inhuizen bij een bedrijf en je ergens anders gaan vestigen? Dan zou ik een leuke kamerplant geven, evt. een neppe, met een kaartje met 'bedankt'.

even zo

even zo

23-03-2014 om 18:32

bedankt!

Ha alle reageersters,

ik heb het idee met de smartlappen uitgewerkt, en de Hollansche Happen

voor alle aanwezigen hadden we een klein kado"tje, en wie de titel van een smartlap als eerste goed raadde, kreeg een prijs

het was een zeer geslaagde borrel!

bedankt voor de ideeën

groetjes
Evenzo

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.