Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

20-03-2013 om 14:08

Iemand heeft mijn kind lid gemaakt van de eci

De postbode brengt net een pakketje van de Eci op naam van puber. Wij hebben niets besteld, puber heeft niets besteld. Hoe kom ik hier vanaf en mag ik de zending houden? Het moet via een of ander servicepunt ingeleverd worden en ik heb geen zin om hier moeite voor te moeten doen. Jongste zoon heeft pakket aangenomen aan de deur. Nergens een meerderjarige te bekennen.

Rosa van der Zanden

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

20-03-2013 om 14:20

Opgelost!

Alleraardigste dame aan de lijn gehad. Servicepunt is een kwartier fietsen enkele reis hier vandaan en dat zie ik met mijn kwakkelende gezondheid momenteel niet zitten. Ze heeft geregeld dat het vrijdag wordt opgehaald.
Ik heb helemaal niks met de ECI maar dit vind ik een goede service!
Rosa van der Zanden

liora

liora

20-03-2013 om 19:28

Pesten

Lijkt me wel pestgedrag dus ik zou het wel even in de gaten houden.

Marjolein

Marjolein

22-03-2013 om 23:05

Rosa, laatste uitzending van "opgelicht"

In de uitzending van deze week was een mevrouw die last had van een fraudeur die op haar adres allemaal bestellingen liet bezorgen. De pakjes werden voor een groot aantal gepikt uit de brievenbus of bij de deur in ontvangst genomen door de dief en die pakjes waren dus spoorloos. Zij kreeg intussen alle rekeningen en aanmaningen en deurwaarder dreigementen...
Succes!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.