Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Eva

Eva

03-09-2014 om 13:18

Ideeën voor afdelingsuitje

We hebben over een paar weken een afdelingsuitje. 's Middags (hele of halve middag) en daarna eten.

We zijn maar met een (heel) klein clubje: 4 mensen (man/vrouw, niet jong, en voor een ervan zeker niet TE actief).

Wie heeft leuke ideeën wat we als activiteit kunnen doen?

Astrid

Astrid

03-09-2014 om 14:14

ik weet niet

in welke regio, maar met deze link kun je al met een groepje van 4 personen terecht bij jou in de regio.
http://www.onemotion.nl/afdelingsuitjes/

Zelf heb ik een keer een museum bezocht met aansluitend eten, een workshop vilten (niet zo leuk voor een man), een stadswandeling(misschien te actief), workshop bonbons maken, spionagespel (daarvoor is je groep te klein, maar puur voor het idee) een rondvaart vind ik altijd erg leuk en ontspannen, een kookworkshop en aansluitend het gemaakte opeten, zeilen met aansluitend een BBQ, een strandwandeling met aansluitend uit eten en evt. nog iets in die buurt bezoeken (bv scheveningen met Sealife oid).

vlinder72

vlinder72

03-09-2014 om 14:33

Etentje

Een high tea in plaats van een etentje. Een stadswandeling. Een workshop. Japans eten met zo' n kok die aan tafel komt koken/bakken.

Ook belangrijk. Wil iedereen wel zoiets? Ik vind een etentje met collega's best gezellig maar dat geknutsel samen of samen in de bomen klimmen hoeft van mij niet. Of helemaal erg een film samen maken. Ik heb mij nog nooit zo ongemakkelijk gevoeld die dag.

Het moet ook altijd op een dag waarop ik niet werk of in het weekend en ik wil liever bij mijn gezin zijn in het weekend.

bibi63

bibi63

03-09-2014 om 14:44

eens met vlinder72

Liever geen gedoe, ik vind dat ook niks. Gewoon gezellig, dat is genoeg. Een kookworkshop zou ik dan wel weer leuk vinden (en daarna lekker op eten).
Bibi

Katniss

Katniss

03-09-2014 om 19:05

Leuk

Ik ben dol op bedrijfsuitjes en heb er ook al wat georganiseerd, maar nog niet voor een clubje van vier. Veel georganiseerd vermaak wordt aangeboden voor groepen van minstens 10 of 15 man, dus dure workshops of boerengolf valt al af.
Wij hebben wel eens een geocachetocht gedaan in Haarlem. Moesten we op zoek naar een cache, waar we uit kwamen door het beantwoorden van allerlei puzzelopdrachten. In Haarlem zijn heel veel leuke eettentjes en daar heb je het dan weer makkelijker als je maar met zijn vieren bent
Met een fluisterbootje door de Leidse grachten kan ook met een klein groepje, of een Solextocht. Wij zijn ook eens naar de Tweede Kamer geweest. Gratis, en het was erg leuk (rondleiding + stemmingen bijwonen).

Barvaux

Barvaux

03-09-2014 om 19:48

deel van het land zal wel handig zijn

Jammer dat je niet zegt waar in Nederland en wat jullie al gedaan hebben. Ik heb laatst zo'n boottocht met een fluisterboot in Giethoorn gedaan en een fietstocht op de tandem en daarna zijn we uit eten geweest daar (http://www.ristorantefratelli.nl/). Zou ideaal zijn met vier.

Eva

Eva

03-09-2014 om 19:53

aanvullende info

Dank voor de reacties zover.

Ik had de regio niet genoemd omdat het mij meer om het soort actviteiten ging.

Maar inderdaad misschien handig: ga maar uit van het midden van het land, maar in een grotere cirkel (maar dus niet de uithoeken).

NB Museumbezoek, stadswandelingen, bowlen of beperkte actieve bezigheden kunnen wel, niet een klimmuur of iets dergelijks.

Andere tips nog welkom, want er zitten mogelijk wel dingen bij (maar sommige hebben we al gedaan), maar hoop nog op wat anders/nieuwers.

Barvaux

Barvaux

04-09-2014 om 08:42

tja

Zoals ik al zei, zeg dan ook wat je al gedaan hebt zodat we met nieuwe tips komen...

Marjoleine64

Marjoleine64

04-09-2014 om 11:46

Zoiets?

Een golfclinic (beetje sportief, vooral leuk), of een stadsrondvaart (Utrecht, Den Bosch?). Wij hebben een keer met het hele team (12 man/vrouw) een middag geklust op een zorgboerderij, ook erg leuk maar niet echt handig voor een kleine groep. Ook een kookworkshop is heel erg leuk, en daarna natuurlijk zelf opeten in restaurant-setting. Ik weet niet of dit ook voor een groep van 4 kan, wij hebben dat in Delft gedaan jaren geleden.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.