Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

beginnende uitgever

beginnende uitgever

21-09-2015 om 15:11

goederen in opslag verzekeren

Ik heb een bedrijf aan huis, waarvoor ik niet veel meer nodig heb dan een computer, een telefoon en een bureau. Die spullen zijn gewoon in mijn inboedelverzekering meeverzekerd. Nu ben ik vanuit mijn vakgebied begonnen met het uitgeven van boeken en dat loopt wonderbaarlijk goed. Zo goed dat ik een opslag heb moeten huren voor de voorraad. Alleen: mijn verzekering wil die opslag niet verzekeren. Wel als ik er vanwege een verhuizing tijdelijk mijn inboedel in zet, maar niet als het om mijn voorraad gaat. Ik ben dus op zoek gegaan naar een losse verzekering, maar ik kom steeds uit op verzekeringen voor hele bedrijfspanden en die heb ik niet nodig.
Het gaat om een verzekerd bedrag van maximaal 10.000 euro. Heeft iemand ideeën of ervaringen met maatschappijen die dat willen verzekeren?

lennest

lennest

28-09-2015 om 22:26

Via de opslag?

Zo'n opslagbedrijf biedt vaak ook verzekeringen aan of weten tenminste waar je terecht kunt? Zoiets maken ze toch wel vaker mee?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.