Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Maria

Maria

31-08-2015 om 23:42

Goede ervaringen met (executive) coach?

Ik ben hoog opgeleid en al lang werkzaam als professional in een bedrijf. Ik ben op zoek naar een goede coach omdat ik me in verband met mijn werk op bepaalde punten wil ontwikkelen.

Maar hoe vind je die?

Wie heeft ervaring of kent mensen die ervaring hebben met een (executive) coach en daar tevreden over waren?

Bij voorkeur een beetje midden in het land.

lennest

lennest

01-09-2015 om 20:26

Klikfactor

Kijk eens bij Klikfactor? Het is een soort van matchingsbureau, jij geeft aan wat je zoekt, wat bij jou past en zij gaan voor je op zoek. Meestal doet het bureau wel een persoonlijke intake. Persoonlijke ervaring is dat de eigenaresse snel door heeft wat jij nodig hebt en vervolgens ook de coach vindt die jij nodig hebt.

Maria

Maria

01-09-2015 om 22:38

Lennest

Dank voor je tip.

Hoe weet ik dan of ik een goede coach tref?

Er zijn natuurlijk heel veel coaches, en behalve een klik die vereist is, wil ik graag een goede coach met resultaat. Daarvoor is vanzelfsprekend ook mijn eigen inzet vereist, maar de coach lijkt me daarin ook een belangrijke rol te spelen. De ene coach is natuurlijk beter dan de ander.

lennest

lennest

03-09-2015 om 12:52

Maria

Je raakt hiermee de kern: hoe vind ik die goede coach? Dat had ik dus ook. Iedereen kan zich tegenwoordig coach noemen, maar of je dan een goede hebt? En wat is een normaal tarief? En wat voor mij een goede coach is, hoeft voor jou niet zo te zijn. Daarom heb ik de vraag toen bij hen neergelegd, ik vond het heel bijzonder dat ze voor mij de direct juiste coach konden vinden. De intake was ook niet zo maar gebeurd, dat koste wel even tijd.

Coach

Ik hoor goede berichten over Marijke van Hamersveld uit Eemnes. Ervaren, niet zo piepjong meer, kan goed luisteren. (Ik heb geen aandelen )

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.