Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
08-10-2012 om 17:26
Ik heb dit voorjaar bij iCentre een hoes voor mijn iPad aangeschaft, waarop 2 jaar garantie zit. Er is nu een hoek afgebroken, waardoor de iPad niet meer goed vastklemt en ik ben dus met dit exemplaar teruggegaan.
Nu verkoopt iCentre dit model hoes niet meer. Waar heb ik nu recht op? Op een vervangende hoes van dezelfde kwaliteit, geld terug? Het liefst wil ik gewoon hetzelfde model in dezelfde kleur terug. Wie helpt?
Chris
08-10-2012 om 19:20
Vervangend product
Volgens mij heb je recht op een vervangend product en indien dat niet meer leverbaar is, je geld (naar rato) terug.
Als precies dezelfde hoes niet lukt, dan een vergelijkbaar product.
Snuffel eens op http://www.consuwijzer.nl, daar vind je meer info.