Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

lennest

lennest

23-12-2012 om 21:07

Een lot uit de (postcode)loterij

Een tijdje geleden heb ik de postcodeloterij opgezegd, ik win toch nooit iets. Afgelopen week een kerstpakket gehad en ja, hoor, daar zat-ie; het gratis lot voor postcodeloterij, voor de trekking van 1 januari, maarre, wel even de kleine lettertjes lezen: als je de code activeert, ben je, tot de opzegging (een duur 0900 nummer bellen) direct lid van de postcodeloterij, ja, ja, hoe gratis is gratis?
M'n vriendin kreeg een bon voor een korting van Center Parcs van zomaar 150 euro! Oh ja, niet te besteden in de schoolvakantie en alleen voor een 'geselecteerd' aantal parken.
Bah, ik word misselijk van dit soort marketing! Ik geloof best dat 't mag, maar ik voel me hier gewoon niet lekker bij!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Trap er niet in!

Je kan beter een aanbieding voor CP pakken dan zo'n bon (tegen het reguliere tariet) verzilveren. En dat geldt voor al dit soort acties.

Kaaskopje

Kaaskopje

24-12-2012 om 00:53

Ach ja

De Postcodeloterij stuurt regelmatig dit soort geintjes rond. Ze gaan hier meestal ongeopend op de stapel oude kranten. Als je voor jezelf besloten hebt dat je niet meer mee wilt doen, dan bezwijk je niet voor een gratis lot. Als je zo'n gratis lot wel interessant vindt, kun je besluiten om dan ook maar een maand betaald mee te spelen en dan weer op te zeggen. Ben je bang dat je vergeet op te zeggen... niet aan beginnen dan. Keuzes.
Vorig jaar kregen wij kortingsbonnen voor de Zwaluwhoeve. Ik heb er geen gebruik van gemaakt. Anderen wel. Natuurlijk is het een vorm van marketing/reclame maken, maar ik accepteer dit soort reclame net als de reclame die in in de krant of op tv zie. Het ene oor in en het andere weer uit, tenzij ik écht het nut van een bepaald product zie.
Ik vind dat Centerparcs, in de situatie van jouw vriendin, best mag stellen dat korting alleen in een bepaalde periode geldt en in bepaalde parken. Als C&A vlaggetjesweken heeft, geldt ook niet voor de hele collectie korting.

mopperkont

mopperkont

24-12-2012 om 21:00

Ik had er ook zo een

Ik dacht dus dat ik gratis mee kon doen. Ik had hem al bija iemand kado gedaan. Net de kleine letterjes gelezen, bah, weg ermee! Die andere "waardebonnen" had ik al weggegooid, Bedankt voor de tip.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.