Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
12-07-2019 om 17:28
Eind juni kreeg ik telefoontje van een bekende, of ik ervoor in was om in haar bedrijf te komen werken. Gesprek gehad en aangegeven dat ik het wel wil proberen. Meteen die maandag begonnen.
Enerzijds werd er gesproken over dat over alles gesproken kan worden, nu steeds meer nadruk dat ik 'uren moet inhalen' omdat ik in de maand juli uiteraard nog wel wat afspraken had staan, paar kon ik verzetten buiten werkuren, paar niet; dit voelt onaangenaam, want ik was wel bereid om meteen te beginnen.
Nu 2 weken verder, maar het werk maakt me niet gelukkig ... zit nu beetje in dilemma. Nu na 2 weken, in de proeftijd toch maar dit weekend opzeggen of moet ik nog verder proberen?
In het bedrijf zijn ze wel bezig van alles te regelen waar ze mij maar in kunnen zetten .. en organisatorisch weten ze van elkaar niet wat er afgesproken is.
Pff moeilijk, mss komen hier tips en/of opmerkingen waar ik wat mee kan
25-07-2019 om 06:31
Tsjor
Volgens mij ging het om vrijwilligerswerk in het algemeen. Maar misschien heb ik dat verkeerd begrepen ...
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.