Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
13-11-2022 om 09:41
Hi allemaal, ik heb ruime ervaring met schrijven en tekst bewerken, in het Engels en Nederlands, dus redactie- en copywriting werk. Maar dit werk alleen vind ik inmiddels teveel 'in mijn eentje achter de computer'. Ik mis de interactie met mensen. Naast dat ik enorm van taal houd, ben ik heel erg geïnteresseerd in het mensen (vooral jongvolwassenen) een stap verder helpen qua studiekeuze of loopbaan. Graven en uitpluizen vind ik heerlijk en mensen verder op hun pad helpen ook. Ik heb daar echter nog geen ervaring in, behalve in mijn persoonlijke omgeving. En ik ben inmiddels wel 50, kan ik deze overstap nog maken of ben ik te laat? Hoe zou ik kunnen starten met studiekeuze en loopbaanadvies? Eerst een opleiding, learning on the job? Kan ik het op een of andere manier combineren met schrijven/taal? Iemand tips of ideeën? Alles welkom
15-11-2022 om 08:51
Zonnebloempje, dank voor je reactie. Helaas lijkt lesgeven me wat minder. Het gaat mij om het helpen bij keuzes die iemand in zijn leven moet/wil maken op gebied van opleiding en/of werk.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.