Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

hulp nodig

hulp nodig

22-06-2013 om 15:52

Cak / wmo / pgb

2013 is amper halverwege en ik heb gisteren de zesde beschikking van mijn PGB voor huishoudelijke hulp gehad. Eerst 175 euro per maand zelf betalen, later 35 euro, toen niks, weer twee correcties op het maandbedrag en sinds gisteren mag ik 70 euro oer maand gaan betalen. Ik heb gebeld met CAK die nieuw vrolijk doorstuurt naar de gemeente die vervolgens zegt dat het iets voor het CAK is. Gek word ik er van. Ik snap het niet meer, niemand kan het me uitleggen, ik weet echt niet meer. Kun je met zoiets naar de ombudsman? Kan die hulp bieden?

Zelf berekenen

http://www.pgb.nl/?waxtrapp=ocappKsHcwOhcPjBCGDA
Het handigste is om dit zelf te berekenen en dan naar de gemeente te gaan om te controleren of ze uit gaan van de juiste gegevens en die doorgeven aan het CAK.
Misschien is het handig om lid te worden van Per Saldo. Je kunt natuurlijk ook altijd proberen of de ombudsman van je gemeente het WMO tot samenwerking met jou kan zetten.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.