Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

My

My

21-04-2017 om 17:55

Bijscholen? En wat dan?

Ik werk 36 uur als stafmedewerker opleidingen. Eigenlijk ben ik best druk. Veel werk, steeds meer werk eigenlijk. En thuis ook altijd genoeg te doen, zeker met een partner die onregelmatig werkt.

Ik ben nu 55 en ik wil toch wel weer iets gaan doen.

Ik ben in mijn huidige werk gewoon erin gerold. Ik heb van oorsprong een heel andere achtergrond maar ben dit werk er eerst bij gaan doen en nu besteed ik een groot deel van mijn tijd aan die opleidingen. Hartstikke leuk werk. Maar nu wil ik toch wel weer doorgroeien. Iets van opleidingskunde (maar ik hoef geen lessen te geven), iets managementsachtigs (maar ik geef geen leiding en ga dat ook niet doen), of juist iets projectmatigs. Ik doe niet echt projecten maar heb wel het gevoel dat ik mijn werk meer gestructureerder zou kunnen doen. Of meer beleidsmatig, ik schrijf de beleidsplannen en voer die ook nog eens uit.

Mijn afdeling heeft maar een klein opleidingsbudget. Het moet dus redelijk goedkoop zijn. Ik wil het ook wel zelf betalen, maar dan geldt hetzelfde

Heeft iemand een leuke tip voor een betaalbare cursus/training oid? Op HBO-niveau?

Zoek eens op internet

Ik heb zelf ooit met veel plezier een online-cursus gedaan van de universiteit van Leiden. Prima bijscholing, veel van geleerd. Veel universiteiten over de hele wereld hebben cursussen online staan, die prima te volgen zijn in je eigen tijd. Vaak kost het niet zoveel, behalve als je je deelname en resultaten wil laten omzetten in een certificaat.

Tsjor

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.