Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Bijbaantje Belgische tiener

Ik mag geen reclame maken hier, dus ik blijf even wat vaag.
Vanuit mijn bedrijf verkoop ik een bepaald boekachtig product, waarvoor ook vraag begint te ontstaan vanuit België. Als ik het vanuit Nederland opstuur, betaal ik 9,25 euro. Verstuur ik het in België, dan kost dat ongeveer 3,50 euro.
Ik heb nu het idee opgevat om iemand te zoeken in Noord België, bijvoorbeeld een betrouwbare tiener, die het versturen voor zijn/haar rekening wil nemen, uiteraard tegen een vergoeding. Diegene krijgt dan een paar dozen met het product en verpakkingsmateriaal. De verkoop gaat gewoon via het kantoor hier, ik stuur dan een mailtje met het adres en om hoeveel exemplaren het gaat. De verzendkosten plus de vergoeding worden op de rekening gestort van degene die het gaat versturen.
De vraag is: wie woont in het noorden van Vlaanderen in de buurt van een postkantoor en heeft een tiener die dit zou willen doen? Rijk zal hij/zij er in het begin niet van worden, maar als het gaat lopen in België dan kan het toch een leuk zakcentje opleveren.
Reacties graag mailen naar [email protected]

neteret mut

neteret mut

01-06-2014 om 19:07

berichtje is onderweg

zie titel

Bulletje Bliep

Bulletje Bliep

04-06-2014 om 14:40

maar...

waarom moet het een tiener zijn?

Pennetje

Pennetje

05-06-2014 om 08:53 Topicstarter

Omdat

Het is nu nog een baantje waarmee je maar een paar euro verdient. Leuk voor een tiener. Ik verwacht van een volwassene ook niet dat hij/zij voor 3 euro per uur gaat vakkenvullen en ik wil niet de verwachting wekken dat je er rijk van gaat worden.

gs

gs

05-06-2014 om 11:04

in feite

Zoek je dus gewoon een importeur.
Mooi dat je zaken zo goed gaan, n
ben wel nieuwsgierig naar t boekachtige product!

+ Brunette +

+ Brunette +

24-06-2014 om 23:47

Off topic

Volgens mij zijn de tarieven van de post in België in het algemeen lager. Ik laat weleens boeken naar Spanje opsturen maar nooit meer via Bruno, AKO of BOL. Er is een Belgische website die veel goedkoper opstuurt.

Pennetje

Pennetje

25-06-2014 om 11:22 Topicstarter

Geen importeur

Ik zocht niet echt een importeur, meer een verkooppunt in België. Het verwerken van de bestellingen en de administratie gebeuren gewoon hier in Nederland. Gelukkig heb ik een leuk gezin gevonden die het versturen op zich nemen. De eerste bestellingen zijn binnen!
En sorry GS, ik mag hier geen reclame maken. Als je echt nieuwsgierig bent mag je mailen naar [email protected].

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.