Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

vraag

vraag

30-01-2013 om 08:59

Bericht ontdekt op faceboek over rechtszaak

ik heb nog niet zo lang faceboek. Nu ben ik er achter gekomen dat mijn ex iets meer dan jaar geleden bericht op fb heeft gezet omtrent onze rechtszaak. waarin ik afgeschilderd word als de liegende partij enz. kan ik daar nu nog wat mee?

Rechtszaak is inmiddels voorbij, maar hij heeft rare dingen erop gezet destijds. zijn ouders ook trouwens. is dit smaad en laster?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik adviseer

je er niet langer druk om te maken, jij bent van hem en zijn ouders af, met al hun rottigheid. Laat gaan, laat gaan, vergeven en negeren. De mensen om jou (en ook vast in zijn omgeving) weten wel hoe het echt zit. Verder gaan met je leven en niet blijven hangen in negatieve processen.

(want ik vind het niet netjes om de moeder van je kinderen, ook al is er vast over en weer van alles gebeurd, op zo;n manier te kakken te zetten, bah).

GS

GS

30-01-2013 om 15:51

Naam?

Wordt jouw naam er bij vermeld? Zo niet dan zijn alleen insiders op de hoogte dat het om jou gaat en zou ik het er bij laten. Wel vind ik het behoorlijk ongepast zeker als jullie gezamenlijke kinderen hebben.

Tinus_p

Tinus_p

30-01-2013 om 16:00

Heu

Nou heb ik geen faceboek, maar zit er geen 'ongepast' knop ergens?

Fiorucci

Fiorucci

31-01-2013 om 07:47

Tinus

Ja, je kunt wel melding maken inderdaad.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.