Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Baan voor iemand met talenknobbel

Ik spreek vrij veel talen, maar gebruik momenteel alleen maar Engels in mijn werk. Heeft iemand een idee waar ze mensen zoeken die veel talen zoeken? Ik heb een universitaire opleiding, dus ik wil graag wat hoger werken dan op helpdeskniveau.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik vrees

dat je niet de enige bent in die positie..

Ik heb zelf een taal gestudeerd en door de jaren heen hier en daar wat vertaald.
Ook heb ik het voor de klas geprobeerd, wat ik de hel op aarde vond (helaas wel)

Heb ook administratief werk gedaan, waarbij ik dan toch gefrustreerd raakte omdat mijn hersenen zich zo gingen vervelen

Een echte carriere is het niet geworden vooralsnog, maar dat heeft misschien meer te maken met (gebrek aan) ambities enz.

Flexy

Flexy

22-04-2013 om 17:33

Reisleider

Reisleider. Dan is het ook nog wel aan te raden dat je kennis hebt van of belangstelling voor natuur of cultuur of zo (niet alles tegelijk). Er zijn ook reizen op hoog niveau. En er is een opleiding tot reisleider die gegarandeerd werk geeft (maar ik weet niet hoe die heet).

Of als je geen zin hebt om steeds een tijdje weg te zijn: iets in de toeristenbranche in NL? Rondleidingen geven? Schrijven?

Of anders taaltraining geven aan volwassenen of teksten corrigeren/beter formuleren.

Of: internationale promotie bij bedrijven of organisaties. Moet je wel verstand hebben van de desbetreffende sector.

JansjeRommy

JansjeRommy

22-04-2013 om 22:08

Verzekeraar?m

MIsschien bij een verzekeraar?

Judith H

Judith H

22-04-2013 om 22:15

Handel en logistiek

Oriënteer je eens op handelsmaatschappijen en logistieke bedrijven, inkoopachtige functies waar men zich richt op bepaalde landen. Of van oorsprong franse, duitse of franstalige belgische bedrijven?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.